Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@20:44:57 GMT

آب پاکی وزارت ورزش روی دست زنان بوکسور

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۵۹۳۴

آب پاکی وزارت ورزش روی دست زنان بوکسور

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مریم کاظمی پور در مورد راه اندازی بوکس بانوان بیان کرد: در ادوار گذشته این بحث چند بار مطرح شده است. با توجه به حساسیت هایی که رشته بوکس دارد، اینکه چقدر امکان راه اندازی آن وجود دارد صرفا مربوط به تصمیم وزارت ورزش یا درخواست خود فدراسیون نیست و در واقع باید مجوز های خاص‌تری اخذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در کمیته علمی که تشکیل دادیم، چارچوب فعالیت رشته ها را از لحاظ آسیب های ورزشی، روانشناسی و ساز و کار فعالیت های بین المللی بررسی می کنیم. همچنین اینکه مصلحت فعالیت بانوان در این رشته ها چگونه است نیز ارزیابی می شود. در مورد بوکس هنوز درخواست رسمی از سوی فدراسیون به دست ما نرسیده اما اگر هم بیاید چارچوب و ضوابط خاص خودش را دارد.

کاظمی پور در پاسخ به این پرسش که این قول را می دهد که وزارت ورزش بتواند برای راه اندازی بوکس بانوان کاری انجام دهد؟ تصریح کرد: من یک نفری هیچ تصمیمی نمی گیرم و برای تصمیم گیری و سیاست گذاری رشته های جدید از خرد جمعی استفاده می کنم. البته توصیه می کنم ورزشکاران، جوانی و توانمندی خود را در رشته های مشابهی محک بزنند که حداقل الان مصوب هستند و مسیر آماتوری را طی کرده اند و به سمت قهرمانی در حال گذر هستند. رشته هایی چون تکواندو، ووشو و کاراته به بلوغ حرفه ای رسیده اند. به نظرم الان صلاح نیست جوان هایی که در دوران اوج هستند بخواهند وقت خود را صرف این کنند که منتظر رشته جدیدی باشند که بیاید تا سپس در آن فعالیت رسمی خود را شروع کنند.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بوکس وزارت ورزش وزیر ورزش و جوانان بوکسور بوکسورها بوکس بانوان بوکس زنان مریم کاظمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سعید هدایتی در مراسم تجلیل از مدال آوران رشته ورزش بولینگ و بیلیارد استان لرستان با حضور دکتر وحید والی‌زاده مرادی مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان گفت : قهرمانان این ورزش در سال گذشته در دو رشته اسنوکر و ایتبال در رده‌ های مختلف سنی زیر 17سال تا 21 سال و بزرگسالان مقام های اول تا سوم کشوری را کسب کرده اند.

سعید هدایتی که از مجریان توانمند و خاص کشور نیز می‌باشد و تجربیات زیادی از عرصه رسانه و عرصه اجتماعی برای توسعه ورزش بهمراه دارد افزود: در تلاش هستیم که زیرساختهای مناسب را برای همه ورزشکاران و قهرمانان مهیا نموده تا در آینده بیلیارد استان بیشتر از گذشته در سطح ملی موفق عمل نموده و عناوین درخشانی توسط قهرمانان لرستانی کسب گردد.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان ادامه داد : ‌با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اعزام بازیکنان و مربیان به مسابقات مختلف مهم و ملی خوشبختانه نگاه فدراسیون به لرستان تغییر یافته و عم‌اکنون نگاه ویژه ای به استان دارند که توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در سال گذشته را بدنبال داشته که در قیاس به ادوار گذشته کاملا بی سابقه است ‌

همچنین در ابن مراسم وحید والی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان از رشد ۲۵۰ درصدی این ورزش در لرستان خبر داد و گفت : بولینگ و بیلیارد یکی از هیئت های برتر ورزش استان هستند که حاصل تلاش و کوشش رییس هیات و هیات‌های شهرستانی می‌باشد ‌.

وی افزود : از طرف فدارسیون مربوطه هم اعلام شده که لرستان جز پنج هیت کشور است که در این راستا نیز اداره کل ورزش و جوانان نیز حمایت‌های لازم را از این هیات‌های موفق بعمل خواهد آورد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح یادبود و هدایا از قهرمانان این رشته ورزشی تجلیل بعمل آمد و به رسم تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از هیات بولینگ و بیلیارد استان لوح یادبودی به وحید والی‌زاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از سوی رییس هیات اهدا گردید .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903090

دیگر خبرها

  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور