Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در یکی از دیدارهای امروز اکسون برابر کاله به میدان رفت که در پایان این بازی شاگردان البرز آبکناری با نتیجه ۸۱ بر ۶۷ به برتری دست یافته و اولین برد خود را در این مرحله جشن گرفتند.

 در این بازی اکسون کوارترهای اول، دوم و سوم را با نتایج ۱۹ بر ۱۵، ۲۲ بر ۱۳ و ۱۷ بر ۱۳ با برتری پشت سرگذاشت و تنها کوارتر چهارم را با نتیجه ۲۳ بر ۲۶ به حریف واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی شهرداری گرگان برابر صنعت مس رفسنجان صف آرایی کرد که شاگردان مهران حاتمی در سومین دیدار خود در این مرحله به سومین پیروزی دست یافتند تا همچنان با قدرت به کار خودشان ادامه بدهند.

در این دیدار شهرداری گرگان در کوارترهای اول، دوم و سوم با نتایج ۲۶ بر ۱۸، ۱۸ بر ۸، ۲۲ بر ۱۷ پیروز از میدان خارج شد و کوارتر چهارم را ۲۶ بر ۱۲ را با شکست پشت سر گذاشت. 

رقابت‌های مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می‌شود. در گروه C تیم‌های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد

یک منبع کارگری در استان گلستان از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «گرگان» بر اثر حادثه تصادف خبر داد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «رضا خمر» ۳۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری گرگان کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل خواب آلودگی با سرعت زیاد به آقای «خمر» برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد