Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان از تامین کمبود آب شرب خرمشهر و مینوشهر قبل از تابستان سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان پس از پایان نشست بررسی مشکل های شهرستان خرمشهر اظهار کرد: پس از بازدیدهای میدانی که از این شهرستان، روستاها و مناطق اطراف آن داشتیم تشکیل این نشست ضروری بود و مشکل های خرمشهر در حوزه های مختلف بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مقرر شد کمبود آب شرب خرمشهر و مینوشهر قبل از تابستان سال آینده به طور کامل از طریق پروژه غدیر تامین شود.

استاندار خوزستان افزود: در زمینه رفع مشکل های فاضلاب خرمشهر نیز آبفا متعهد شد با به کارگیری چند اکیپ، نقاط بحرانی شبکه فاضلاب این شهر را به سرعت اصلاح کند.

خلیلیان بیان کرد: در حوزه های مختلف توسعه زیرساخت ها از جمله آسفالت و تامین روشنایی معابر در خرمشهر، مینوشهر، شلمچه و روستاهای اطراف آن سازمان آب و برق و توزیع برق منطقه ای متعهد شدند تا قبل از پایان سال جاری این مشکل ها را به سرعت برطرف کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان اضافه کرد: بیمارستان تخصصی قلب خرمشهر که عملیات ساخت آن تا کنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در فهرست مصوبه های سفر رییس جمهور قرار گرفته و به زودی تکمیل خواهد شد./انتهای پیام

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مشکل های روشنایی برق بیمارستان قلب رییس جمهور استانداری خوزستان طرح غدیر برنا خوزستان مصوبه های دولت بیمارستان قلب خرمشهر آب شرب خرمشهر فاضلاب خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان" همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است از سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

ناظریان با اشاره به اینکه با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، علیرغم برخی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم خاطرنشان کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش رو نیز شاهد هیچ گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

کد خبر 6090672 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن