Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پهلوان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در محور اندیکا- بازفت در مرز حوزه‌های استحفاظی استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری بارش برف سنگینی صورت گرفت و خودروهای در حال تردد در آن محور از تردد منع شدند.

وی با اشاره به کمک نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا افزود: سه تیم عملیاتی این جمعیت به رهاسازی ۲۰۰ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: ۴۸ نفر نیز با توجه به شرایط جوی در راه مانده بودند که توسط نجاتگران هلال احمر اسکان یافته و تغذیه اضطراری دریافت کرده‌اند.

پهلوان با اشاره به شرایط ناپایدار جوی به ویژه در محور تاراز گفت: از رانندگان درخواست می‌شود که از تردد در این مسیر بدون همراه داشتن تجهیزات مناسب زمستانی از جمله زنجیر چرخ و اطمینان از سلامت سیستم‌های گرمایشی و برف پاکن های خودروهای خود اجتناب کنند.

کد خبر 5405194

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خوزستان اندیکا امداد رسانی بارش برف بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان سیل هرمزگان امداد رسانی برف و یخبندان تعطیلی مدارس اردبیل راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر

سید محمد مهدی سجادی گفت: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته ای در کاهش آلام و مشکلات مردم عزیز و صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیلزده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)