Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:10:29 GMT

تراکتور، تنها محروم پنجره زمستانی ایران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۹۴۵۳

تراکتور، تنها محروم پنجره زمستانی ایران

فریبرز محمودزاده اعلام کرد تنها پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور برای نیم فصل لیگ بیست و یکم بسته است.

به گزارش ورزش سه، با پایان دیدارهای دور رفت مسابقات لیگ برتر همچنان تیم ها وارد تعطیلات نیم فصل نشده‌اند و مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر در روزهای آینده برگزار خواهند شد.

 

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنی با تیم جدیدی قرارداد ببندد می‌تواند در هفته شانزدهم برای این تیم بازی کند یا خیر، توضیح داد: با توجه به اینکه فصل مسابقاتی با سوت شروع مسابقات آغاز و با سوت پایان مسابقات به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در‌ پایان دور رفت، نیم فصل مسابقاتی به اتمام می‌رسد یعنی هفته پانزدهم. با توجه به برنامه ریزی واحد مسابقات، آقای سهیل مهدی از زمان قبل از فیفادی استفاده کردند و هفته شانزدهم را برگزار می‌کنند. دلیل بر این نیست که بازیکنان جدید نتوانند حضور پیدا کنند.

 

او ادامه داد: بازیکنان جدید به محض شروع تاریخ ۲۶ دی ماه از همان روز می‌توانند در باشگاه جدیدشان آغاز به فعالیت کنند اما آن قاعده بین المللی حداکثر سه باشگاه قرارداد و دو باشگاه بازی که در ایران هم هست باید رعایت شود.

 

محمودزاده با بیان اینکه تا این لحظه فقط پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور بسته است، عنوان کرد: تا الان با توجه به شرایطی که باشگاه تراکتورسازی تبریز دارد متاسفانه تا این لحظه پنجره باشگاه تراکتورسازی تبریز بسته است ولی پرونده های مفتوحی که وجود دارد و هنوز منجر به صدور رای برای بعضی از باشگاه نشده است.

 

با این حساب، سایر تیمهای لیگ برتری می‌توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند. البته در صورتی که حکم نهایی از دادگاه عالی ورزش داشته باشند، امکان خرید بازیکن خارجی را نخواهند داشت.

فریبرز محمودزاده سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فریبرز محمودزاده سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد راه نساجی را در پیش گرفت

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در کمال ناباوری در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار گرفته، در ۵ هفته پایانی مسابقات تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا از این مهلکه جان سالم به در ببرد.

قرمز پوشان اهوازی در این راستا روز جمعه یک امتیاز ارزشمند را مقابل آلومینیوم در اراک کسب کردند و حالا تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا در مصاف با تراکتور بتوانند امتیاز کسب کنند و شانس خود را برای بقا افزایش بدهند.

فولادی‌ها در فاصله کوتاه تا دیدار با تراکتور در اهواز از هواداران خود درخواست کرده‌اند که در بازی روز دوشنبه به ورزشگاه بروند و به حمایت از تیم خود بپردازند.

بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با انتشار پوستری و با شعار “با هم رقبا را کنار می‌زنیم” امیدواری خود نسبت به موفقیت مقابل تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر را نشان داده است.

باشگاه فولاد همچنین برنامه‌های فرهنگی را برای مسابقه با تراکتور در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در نظر گرفته تا بتواند ورزشگاه اختصاصی و مدرن خود را پر از تماشاگر کند و با حمایت هواداران نتیجه مطلوب را به دست بیاورد.

فولادی‌ها در شرایطی به دنبال همدلی و اتحاد در جمع هواداران خود هستند که پیش از این نساجی مازندران این شرایط را برای طرفدارانش ایجاد کرد. باشگاه نساجی در بازی گذشته مقابل ذوب آهن چهار پرواز اختصاصی را از مازندران به اصفهان فرستاد تا جایی که هواداران نساجی در مسابقه تیمشان مقابل ذوب آهن توانستند تعداد بیشتری را از سکوهای ورزشگاه فولادشهر نسبت به گاندوها در اختیار بگیرند.

حالا باشگاه فولاد امیدوار است با حمایت هوادارانش بتواند روز جذابی را مقابل تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر رقم بزند و با کسب نتیجه مطلوب در آن مسابقه شرایط خود را برای بقا در مسابقات بهبود ببخشد.

دیگر خبرها

  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت