Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره)، به جایگاه زن اشاره و اظهار کرد: منطقی‌ترین جایگاه را اسلام در خصوص زن بیان کرده است.

دشمن در مقابل دیپلماسی قوی و اقتدار میدانی ما مانده است

وی بیان داشت: در جمهوری اسلامی با حفظ شأن و شخصیت زمینه رشد و تعالی اجتماعی زن فراهم شد، در حالی که در دوران ستمشاهی به اسم آزادی زن، او را از رشد، تعالی و تکامل باز داشتند و قبل از انقلاب سهم دختران در دانشگاه ۲۲ درصد بود و الان ۶۳ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری با بیان اینکه در کنار مذاکرات برجامی در وین، اقتدار میدانی در حال انجام است، افزود: رزمایش مرکب کمربند امنیتی سال ۲۰۲۲ با حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه و نیروی دریایی چین و روسیه در شمال اقیانوس هند در حال اجراست و دشمن در مقابل اقتدار میدانی و دیپلماسی فعال ما با قدرت‌های جهانی مانده است که چه کار کند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: دشمن دنبال فریب‌دادن است که یک‌سری هزینه‌ها بر ما تحمیل کند.اما ما هرگز اهل تسلیم و رفتن زیر بار ظلم و زور نخواهیم بود.

وی با اشاره توصیه‌های مورد انتظار مردم که رئیس جمهور در مورد اصلاح نظام بانکی مطرح کردند که مطالبه به‌حق مردمی است، تصریح کرد: امیدواریم سیستم نظام بانکی و پولی هرچه زودتر این توصیه‌های رئیس جمهور را عملیاتی کند.

عسکری ابراز کرد: بهمن، در جمهوری اسلامی، ماه بزرگ پیروزی حق بر باطل و رژیم ستمشاهی است، از مردم تقاضا دارم سعی کنند همان‌طور که خودتان انقلاب را ایجاد کردید از الان دنبال برگزاری جشن‌های دهه فجر باشید و از مسئولان ادارات، نهادها، نیروی انتظامی و... درخواست دارم در حیطه کاری خود هر تسهیلاتی که برای مردم می‌توانند فراهم کنند، کوتاهی نکنند.

در مذاکرات از حق خود کوتاه نمی‌آییم

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: در دین مبین اسلام تکریم والدین خصوصا مادر بسیار سفارش شده است.

وی تاکید کرد: زنان باید ادب، همسرداری، تربیت فرزندان، حیا، عفت، حجاب، دفاع از ولایت، دشمن‌شناسی، موقعیت‌شناسی و....‌ را از بی‌بی دو عالم فرا بگیرند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: باید از دیپلماسی قوی دولت سیزدهم تشکر کرد، چراکه در مسائل سیاست خارجی خوب عمل کردند و در مذاکرات ما از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و معتقدیم باید تحریم‌ها کلا رفع شود.

رئیس جمهور شخصا پیگیر دستورهای صادره در خصوص اصلاح نظام بانکی باشد

حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد: دستوری که رئیس جمهور اخیرا در اصلاح نظام بانکداری دادند، به نفع مردم است و شخصا باید برای برداشتن این گام‌های پنج‌‌گانه به میدان بیایند و انتظار این است که رصد و پایش این عملیات و تحقق دستورهای صادر شده توسط خود ایشان پیگیری شود.

خطیب جمعه عنبرآباد اضافه کرد: این نگاه ارزشمند و روحیه در میدان آمدن و ماندن در میدان قابل‌ تحسین است، اما تجربه نشان داده که تحقق فرمان‌ها و دستورات متعالی و صریح در پیچ ‌و خم اجتهادهای شخصی و سلایق جریانی و کاغذبازی‌های اداری و بعضی تعلل‌ها و تاخیرهای عمدی بر زمین مانده‌ است، که باید مراقب باشند.

وی ابراز کرد: نزولات آسمانی مایه برکت و آبادانی‌ست، اما خساراتی در زمینه زیرساخت‌ها، زمین‌های زراعی، باغات کشاورزی‌، منازل مسکونی، دام‌ها جاده‌ها برجای گذاشته ‌است. از مسئولان می‌خواهیم که نسبت ‌به ارزیابی و برآورد خسارت‌های ناشی از سیل، با تدابیر و اتخاذ تصمیمات لازم، اقدامات عاجل را برای جبران آنها انجام دهند و از دولت می‌خواهیم که برای رفع این خسارت‌ها اقدام کنند.

امام جمعه عنبرآباد از نیروهای جوان جهادی، بسیجی و نیروهای خدوم شهرداری و همه کسانی که در شرایط سخت و بحران در کنار مردم هستند و تلاش می‌کنند، تشکر کرد و گفت: صحنه‌های زیبایی از امدادرسانی جوانان بسیجی با روحیه جهادی به سیل‌زدگان دیدیم که قابل تحسین است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه کرمان نماز جمعه اصلاح نظام بانکی اصلاح نظام رئیس جمهور نظام بانکی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است

کاخ سفید رسما اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی حین سخنرانی‌های خود مرتکب شده است؛ در چهار ماه اول سال، اشتباهات بایدن تقریباً در هر سخنرانی او اصلاح می‌شد.

کارکنان ارتباطات اغلب اظهارات رسمی بایدن را تصحیح، بسط یا اصلاح می‌کنند تا آنها را با سیاست رسمی کاخ سفید یا در برخی موارد با واقعیت همسو کند. در چندین مورد، بیانیه‌ها باید تغییر می‌کردند تا دقیقاً معنای مخالف آنچه بایدن گفته بود، منتقل شود.

کاخ سفید بین ۱ ژانویه تا ۲۴ آوریل، ۱۱۸ بیانیه، سخنرانی و گفتگو با خبرنگاران را رسماً به روز کرد و حداقل ۱۴۸ بار سخنان رئیس جمهور را با صدای بلند تصحیح کرد. برخی از تغییرات شامل اصلاح نام ها، تاریخ‌ها و نام سازمان است.

در موارد دیگر، افعال یا معنای بیانیه بایدن تغییر کرده است. کلماتی که او نگفته بود، اما مقامات کاخ سفید معتقد بودند باید گفته می‌شد نیز به رونوشت‌ها اضافه شد.

از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن او بار‌ها حرکات عجیبی از خود نشان داده است. پس از گاف‌ها و اشتباهات کلامی و رفتاری جو بایدن که او را به عنوان «ماشین گاف» مشهور کرده، وضعیت سلامتی بایدن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و چالش‌ها و جنجال‌ها بر سر سلامتی این رئیس جمهور ۸۲ ساله افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران