Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که امروز جمعه در تهران برگزار شد، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با نتیجه ۵۳ بر ۸۸ مغلوب حریف شد.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در کوارتر اول با نتیجه ۹ بر ۲۷ و در کوارتر دوم با حساب ۱۲ به ۱۸ بازی را واگذار کرد تا نیمه اول با حساب ۲۱ بر ۴۵ به سود پالایش نفت آبادان به پایان‌ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر سوم که آغاز نیمه دوم این مسابقه بود، بانوان شهرداری‌چی باز هم با نتیجه ۱۵ بر ۲۸ مغلوب نفتی‌ها شدند، اما در کوارتر چهارم با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ پیروز شدند و در مجموع این ۲ کوارتر و پایان نیمه دوم تابلو امتیازات ۳۲ بر ۴۳ به سود پالایش نفت آبادان ثبت شد.

نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم بسکتبال بانوان‌ شهرداری گرگان، برای این مسابقه پریسا کرمی، فاطمه گلابگیر، نیکو فتاحیان، نیلوفر مفیدی و مریم‌ حبیبی‌زاده را به عنوان ترکیب اصلی به میدان فرستاد.

شاگردان مدینه آلبوعلی سرمربی تیم پالایش نفت آبادان نیز با ترکیب اولیه مژده نظری، مژگان خدادادی، ساغر آجیلی، النتز سیاهی و انیس مرادی وارد زمین شدند.

در این مسابقه ساغر آجیلی با ۲۵ امتیاز و مژگان خدادادی با اثرگذاری ۲۷ به ترتیب امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان این مسابقه بودند.

الناز سیاهی با ۱۲ امتیاز و ۱۰ ریباند عنوان بازیکن دبل دبل را به خود اختصاص داد.

برچسب‌ها بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان وزارت ورزش و جوانان ورزش زنان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان وزارت ورزش و جوانان ورزش زنان گلستان تیم بسکتبال بانوان بانوان شهرداری شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا