Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک در خصوص تعویض جنجالی کریستیانو رونالدو در بازی با برنتفورد، توضیحاتی ارائه کرد.

طرفداری | در بیست و سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، فردا شب از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه تیم‌های منچستریونایتد و وست هم در استادیوم اولدترافورد مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، رالف رانگنیک سرمربی موقت شیاطین سرخ در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت سانچو در تمرینات:

سانچو دیروز تمرین نکرد. او چهارشنبه در یک مراسم خاک‌سپاری شرکت کرد و اتفاقاتی که اخیرا برایش افتاده، او را متاثر کرده است. انتظار می‌رود جیدون در تمرین امروز عصر شرکت کند اما الان مطمئن نیستم که او برای بازی فردا در دسترس باشد یا نه. یکی از اعضای مهم خانواده سانچو و یکی از کسانی که به او نزدیک بود، از دنیا رفته است و به همین علت او تمرین نکرد. باید صبر کنم و پس از صحبت کردن با او تصمیم بگیرم.  هجوم به خانه لیندلوف و غیبت او مقابل وست‌هم:

وقتی از لندن به منچستر در حال پرواز بودیم، با لیندلوف صحبت کردم و امروز هم صحبت کردیم. صحبت ما ۲۰ الی ۲۵ دقیقه به طول انجامید. لیندلوف اتفاق شوکه‌کننده‌ای که برای خانواده‌اش افتاده بود را کاملا شرح داد. او به من گفت فعلا باید کنار همسر و فرزند سه ساله‌اش باشد و نمی‌خواهد خانواده‌اش را به حال خودشان بگذارد. کاملا ویکتور را درک می‌کنم چون خودم پدر دو فرزند هستم. ما توافق کردیم که ویکتور در بازی فردا حضور نداشته باشد.  احتمال جدایی لینگارد و وضعیت دالو:

لینگارد بازیکن خیلی خوبی است و طبیعی است باشگاه‌های زیادی از جمله نیوکاسل به او علاقه نشان دهند اما من مسئول نقل و انتقالات نیستم. اگر از من بپرسید طی ۱۰ روز آینده قرار است چه اتفاقاتی بیفتد، پاسخ من به شما این است: «نمی‌دانم». باید ببینیم بازیکن چه می‌خواهد و چه گزینه‌هایی پیش رو دارد. من نمی‌توانم به جای او حرف بزنم. می‌دانم که قرارداد جسی در پایان فصل تمام می‌شود اما بدم نمی‌آید او تا پایان فصل بماند چون لینگارد بازیکنی سطح بالا و همیشه در دسترس است.  دالو از نظر تهاجمی بازیکنی تواناست. او می‌تواند از گوشه‌ها سانترهای خوبی انجام دهد و یک در برابر یک را خوب از پیش رو بردارد. با این حال او هنوز در دفاع جای پیش‌رفت دارد اما سطح دفاعی او برای یک مدافع کناری تهاجمی، طبیعی است. از داشتن دالو و الکس تلس خوشحالم. ون بیساکا و لوک شاو همچنان به ترتیب بیمار و مصدوم هستند و این یعنی دالو و تلس فرصت بیش‌تری خواهند داشت.   شباهت فوتبال و شطرنج:

فوتبال کمی شبیه شطرنج است. در طول بازی، وضعیت خیلی سریع تغییر می‌کند. اگر بازی دیشب لیورپول و آرسنال را دیده‌ باشید، می‌توانید این حرکات سریع در بخش‌هایی از بازی را تشخیص دهید. در مقاطعی از بازی یک تیم حمله می‌کرد اما ثانیه‌هایی بعد، عقب می‌نشست. ما هم باید بتوانیم در مقاطع مختلف بازی، واکنش مورد نیاز را نشان دهیم، مثل ۷۰ دقیقه ابتدایی بازی با استون ویلا یا بازی با برنتفورد. با توجه به تجربه منفی در بازی با استون ویلا، طبیعی بود این بار رویکرد متفاوتی برگزینیم و از بردی که کسب کرده بودیم، دفاع کنیم. در نهایت توانستیم روی ضدحمله گل سوم را بزنیم و واضح بود که با این نوع بازی، برد مال ما خواهد بود.   بازسازی یونایتد:

تمام تمرکز من روی کسب پیروزی با این تیم است. برای بردن بازی‌ها، باید پیشرفت تیمی داشته باشیم. باید در برخی مناطق بهتر شویم. طی هفته‌های اخیر، پیشرفت‌هایی داشته‌ایم اما هنوز خیلی جای کار داریم و تمرکز من روی بهتر شدن و پیشرفت کردن تیم است تا بتوانیم بازی‌ها را ببریم. الان به اتفاقات چهار، پنج ماه آینده فکر نمی‌کنم و چنین کاری در اولویت من نیست. الان اولویت من کسب پیروزی مقابل وست‌هم است. بعد از آن روی بردن میدلزبرو در جام حذفی و سپس بازی با برنلی، ساوت‌همپتون و برایتون تمرکز می‌کنم. واکنش رونالدو در بازی با برنتفورد:

 خب من عقیده دارم خیلی نباید جنجال و سر و صدا در این باره به پا کرد. من فقط می‌توانم از طرف خودم و کادر فنی تیم حرف بزنم. در طول بازی به رونالدو توضیحاتی ارائه کردم و بعد از زدن گل سوم، مکالماتی با هم داشتیم. در واقع همان چیزی را به رونالدو گفتم که در کنفرانس خبری گفته بودم. کار سرمربی فوتبال، کمک به تیم برای کسب پیروزی است و با توجه به تجربه‌ای که در ویلاپارک داشتیم، باید مقابل برنتفورد بهتر کار می‌کردیم. توانستیم به هدف‌مان برسیم اما سوال این جا بود که چه کسی تعویض شود. البته که رونالدو یک گلزن عالی است و بازیکنی است که همیشه می‌خواهد بازی کند و گل بزند. او از من پرسید چرا من؟ چرا یکی از جوان‌ترها را بیرون نکشیدی؟ البته او پنج دقیقه بعد وقتی یکی از بازیکنان جوان تیم توانست گل بزند، پاسخش را گرفت. البته شاید رونالدو می‌توانست گل سوم را بزند اما فوتبال جای شایدها نیست و باید در لحظه، درست تصمیم گرفت. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد و کمتر کسی توانایی تنه به تنه شدن با او را در تمرینات دارد. قدرت شوت‌های این بازیکن هم وحشتناک زیاد است و قرار گرفتن مقابل شوت‌های حسن هم اصلا کار راحتی نیست.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اتفاق عجیبی در تمرینات پرسپولیس افتاد که البته ناخواسته بود. ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن به همراه محمد گندمی گلر چهارم و جوان پرسپولیس مشغول تمرین پنالتی بودند. یکی از شوت‌های عبدالکریم به حدی وحشتناک بود که بعد از برخورد به دست گندمی باعث شکستگی مچ دست این گلر جوان شد و یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داد.

بعد از این اتفاق ستاره عراقی از گلر جوان پرسپولیس عذرخواهی کرد و این بازیکن هم باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏