Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:28:50 GMT

مسدود شدن مسیر ۱۱ روستای فریدونشهر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۰۵۴

مسدود شدن مسیر ۱۱ روستای فریدونشهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - منصور شیشه فروش گفت: به علت یخبندان و کولاک شدید راه ۱۱ روستای پشتکوه دوم شهرستان فریدونشهر مسدود است، در حال حاضر امکان تردد به روستا‌های وزوه،  کاهگان علیا،  کاهگان سفلی،  کاهگانک،  وستگان،  کلوسه، کمران،  گوکان،  وهرگان،  تهلگی وجود ندارد.

او گفت: بر اثر کولاک، برف و ریزش بهمن این محور‌ها مسدود شده است، راهداران برای بازگشایی راه‌ها همچنان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان شب گذشته، در پی کاهش شدید دما، کولاک و یخبندان ۱۴۳ نفر در راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های هلال احمر و مساجد در شهرستان‌های فریدونشهر، بویین میاندشت و سمیرم اسکان اضطراری شدند و به ۱۲ نفر از مصدومان خدمات درمانی و امدادی ارائه شد همچنین توسط نیرو‌های امدادی به ۷۵ خودروی در راه مانده امدادرسانی شد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برف و کولاک فریدونشهر اصفهان وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم نصیری با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار محترم در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 
 
وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 
 
شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه