Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پیش از این سرعت ساخت قطعه دوم جاده کاشمر به شادمهر کند بود اما خوشبختانه اکنون سرعت بیشتری به خود گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید عبدالمجید نژادصفوی روز جمعه در بازدید از جاده شادمهر به کاشمر افزود: جاده شادمهر به کاشمر و در ادامه به بردسکن و انابد که در انتهای حوزه راه سازی به استان خراسان جنوبی متصل می‌شود حدود ۱۱۵ کیلومتر می‌شود که تا بردسکن فقط ۹۵ کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: قطعه دوم جاده کاشمر به شادمهر امسال ۳۷ میلیارد تومان اعتبار داشته که ۶ میلیارد آن نقدینگی بوده که هنوز پرداخت نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پیمانکار پروژه قول داده تا طی چند روز آینده ماشین‌آلات بیشتری برای عملیات خاکی و تیم دیگری برای ابنیه، قالب‌بندی و آرماتوربندی اضافه کند.

نژادصفوی پیش‌بینی کرد که تا خردادماه سال آینده اگر اتفاق خاصی نیفتد کل عملیات خاکی و ابنیه این قطعه به نتیجه برسد و برای به نتیجه رسیدن این پروژه به ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

وی اضافه کرد: برای باقی مسیر به سمت بردسکن هنوز نتوانستیم اعتبار ملی اخذ کنیم ولی برای این که کار عقب نیفتد بخشی از پروژه را با اعتبارات استانی انجام می‌دهیم. انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جاده استان خراسان نقدینگی راه و شهرسازی کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد

ایسنا/همدان امروز ۸ اردیبهشت پروژه پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق شهرستان بهار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بهار و معاون فنی اورژانس استان همدان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مجتبی فیض‌اللهی در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر حسن قشلاق و میدان حسن قشلاق به عنوان یک شاهراه بوده که خودروها، مسافران، توریست‌ها و گردشگران بسیاری از استان‌های شرق، غرب و جنوب به سمت غارعلیصدر از این مسیر و محور دارای تردد هستند و همواره جای خالی یک پایگاه امداد جاده‌ای در این محور گردشگری به لحاظ مدیریت بحران قابل احساس و حائز اهمیت بود.

وی با بیان اینکه اهالی روستای حسن قشلاق برای احداث ساختمان پایگاه امداد جاده‌ای این محور زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۳۰ مترمربع اهداء کردند، افزود: این پایگاه امداد جاده‌ای با اعتبار پیش‌بینی شده سه میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی احداث خواهد شد. 

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه بخشی از این اعتبار پروژه افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان از سال گذشته آماده شده و موجود است، خاطرنشان کرد: بخش دیگر این اعتبار را نیز از طریق کمیته شورای برنامه‌ریزی پیگیری خواهیم کرد و به طور قطع در صورت تخصیص اعتبار لازم این پروژه تا پایان سال و یا اوایل سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرستان بهار در حال حاضر دارای دو پایگاه شهری و چهار پایگاه امداد جاده‌ای است که در هر یک از پایگاه‌ها شش تا هفت نفر از همکاران اورژانس پیش‌بیمارستانی مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

فیض‌اللهی اضافه کرد: به مرکز بهداشت و درمان شهرستان تأکید کرده‌ایم که بررسی لازم در سطح شهرستان داشته باشند و اگر منطقه‌ای نیاز به احداث پایگاه امداد جاده‌ای دارد، معرفی کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم را در این رابطه داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است