Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید برخورد و مقابله با قاچاقچیان وسوداگران مرگ و جلوگیری از ورود مواد افیونی به کشور، مأموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین کنترل خودروهای عبوری و رصد فعالیت و تحرک قاچاقچیان مواد مخدر یک دستگاه کامیون حمل بار را در محور «زاهدان –زابل» متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بازرسی از بار کامیون مقدار یک تن نهاده دامی فاقد مجوز قانونی به همراه مقدار ۱۴۷ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک در بطرهای آب معدنی کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار محموله مواد افیونی را به صورت جاساز و در قالب نهاده دامی به یکی از استان‌های شمال شرق کشور منتقل کنند، تصریح کرد: در این عملیات ضمن ناکامی قاچاقچیان، ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قاننی به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس و تکاوران انتظامی استان بر برخورد با هر گونه تحرک و فعالیت قاچاقچیان آن سوی مرزها، خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان با اشرافیت و رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان، اجازه جولان دهی، فعالیت و یا هر گونه تحرکی را در قاچاق مواد مخدر و کسب منفعت‌های نامشروع و بادآورده را نخواهد داد.

کد خبر 5405954

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری مواد مخدر بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان امداد رسانی سیل هرمزگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس راهداری مواد افیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد

مسعود سرگلزائی رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته توسط این اداره کل نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن انجام شد.

مسعود سرگلزائی گفت: اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای در راستای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در مقوله پدافند غیرعامل و حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور است که بویژه در این استان از دامپزشکی می‌توان به عنوان خط مقدم مقابله با تهدیدات زیستی یاد کرد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی در جهت ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا سال ۱۴۰۲ توسط اداره کل دامپزشکی استان نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی یک‌هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد