Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:42:51 GMT

آشنایی با دستگاه اسپرسو ساز

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۷۰۶۲

آشنایی با دستگاه اسپرسو ساز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در دنیایی که افراد مدام تحت فشار مشغله‌های زیاد روزمره هستند، این نوشیدنی انرژی‌زا به همراه همیشگی افراد تبدیل شده است. نه تنها مصرف قهوه در دنیای پرمشغله امروز اهمیت بسیاری دارد بلکه طرز تهیه آن نیز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. ویژگی اصلی قهوه سرعت تهیه آن است. تهیه سریع این نوشیدنی به دستگاه پرقدرتی نیاز دارد که در مدت زمان بسیار کوتاه، قهوه تهیه و مصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپرسو ساز دقیقاً همان دستگاهی است که با توان بالا به عصاره‌گیری قهوه می‌انجامد. گذشته از تمام ویژگی‌هایی که قهوه اسپرسو دارد، این نوشیدنی به عنوان یک پذیرایی در بسیاری از مجالس رسمی مصرف می‌شود. بنابراین بهتر است تهیه آن نیز با دستگاهی صورت گیرد که بر کیفیت نوشیدنی بیفزاید. اسپرسو ساز در برندهای برتر تولید شده و این امکان را فراهم می‌آورد.‌

نحوه عملکرد اسپرسو ساز

قهوه به چند روش مختلف تهیه و مصرف می‌شود و اسپرسو نیز یکی از روش‌های تهیه این نوشیدنی غلیظ است که از محبوبیت بسیاری در بین طرفداران قهوه برخوردار است. این نوشیدنی گرم و غلیظ به روش خاصی توسط دستگاه مخصوص اسپرسو تهیه می‌شود. این دستگاه دارای یک مخزن آب است. پس از این که اپراتور پرتافیلتر را از قهوه آسیاب شده پر کرد، دستگاه را روشن می‌کند، پس از این که آب به نقطه جوش نزدیک شد از پودر قهوه فشرده شده گذشته و از فیلتر دستگاه عبور می‌کند. در نتیجه اسپرسو به عنوان خروجی دستگاه قابل مصرف می‌باشد. قهوه‌ای که توسط این دستگاه تهیه می‌شود غلظت مطلوبی داشته و روی سطح آن یک لایه کرم مانند تشکیل می‌شود. حتماً می‌دانید که اسپرسو ساز انواع مختلفی دارد اما در نهایت خروجی همه انواع این دستگاه، قهوه غلیظ اسپرسو است.

آنچه سبب ایجاد تفاوت در این دستگاه می‌شود، ساختار تشکیل‌دهنده، ظرفیت تعداد کاپ‌های قهوه و قابلیت‌های مختلف آن از لحاظ تنظیم عملکرد دستگاه است. جالب است بدانید اسپرسو ساز یک دستگاه قهوه ساز پایه است و شما می‌توانید بر حسب میزان حرارت آب و سایر موارد قهوه‌های دیگر را نیز با استفاده از این دستگاه تهیه کنید. قهوه اسپرسو در واقع عصاره پودر قهوه است و از گذراندن آب نزدیک به جوش از پودر قهوه فشرده به دست می‌آید. برای تهیه چنین قهوه‌ای، آب باید با فشار زیاد از پودر قهوه عبور کند. برای این منظور در دستگاه یک پمپ الکترونیکی تعبیه شده است. علاوه بر لزوم فشار زیاد آب ورودی به سبد قهوه، دمای آب نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل در انواع دستگاه‌های تهیه اسپرسو یک بویلر یا دیگ بخار تعبیه شده که دمای آب به وسیله آن افزایش می‌یابد.

اسپرسو ساز خوب

حال که با نحوه تهیه قهوه اسپرسو آشنا شدید، بهتر است ویژگی‌های یک اسپرسو ساز خوب را نیز بشناسید تا با انتخاب درست به عملکرد بهینه‌ای از این دستگاه برسید. دستگاه تهیه اسپرسو در گروه لوازم برقی آشپزخانه جای می‌گیرد. همان‌طور که زیبایی ظاهری و جلوه بصری لوازم آشپزخانه اهمیت بسیاری در زیباسازی این محیط دارد، طراحی ظاهری قهوه ساز نیز بسیار مهم است. با توجه به این که این دستگاه مدام مورد استفاده قرار می‌گیرد، ظاهر آن نقش مهمی در کاربری ایده‌آل دستگاه دارد. هر دستگاه باید ویژگی‌های منحصر به فرد خود را داشته باشد تا کارکردی که برای آن تعریف شده به صورت بهینه ارائه شود. یک دستگاه تهیه اسپرسو باکیفیت باید ضمن عملکرد مناسب طول عمر بالایی داشته باشد. عملکرد این دستگاه نیز در گرو تأمین فشار و دمای مناسب برای تهیه قهوه اسپرسو می‌باشد. قطعاً زمانی که اسپرسو ساز کارکرد مطلوبی داشته باشد، از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار خواهد بود.

اسپرسو ساز آلمانی

برند همواره یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در تضمین کیفیت و اصالت کالا است. قطعاً محصولات برندی که در سراسر جهان به شهرت رسیده‌اند، از تمام جنبه‌های فنی و ظاهری مطلوبی برخوردارند. دستگاه تهیه اسپرسو نیز در برندهای مختلفی تولید می‌شود که برند گاستروبک از معروف‌ترین آن‌ها است. این کمپانی تولید قهوه ساز و لوازم آشپزخانه آلمانی از بهترین قطعات در ساخت دستگاه اسپرسو استفاده کرده و شاخصه‌های بارزی به محصولات خود بخشیده است که امکان کپی از آن‌ها و ارائه محصولات فیک و تقلبی با نام این برند را به حداقل رسانده است. اسپرسو ساز گاستروبک با توجه به نیاز کاربری در انواع خانگی و کافی شاپی در ظرفیت‌های مختلف تولید شده و ویژگی‌های بارزی دارد.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مواردی از قبیل: قدرت بالای دستگاه در تولید فشار بخار، عملکرد بهینه دستگاه در تولید سایر نوشیدنی‌های تهیه شده از قهوه، قابلیت دستگاه در استفاده از پودر و دانه قهوه و قابلیت‌های دیگر اشاره کرد. علاوه بر دستگاه اسپرسو کمپانی گاستروبک آلمان، قهوه سازهای سیج ساخت شرکت سیج انگلستان نیز از اعتبار فوق‌العاده‌ای در بین محصولات مشابه برخوردارند. دستگاه اسپرسو سیج نیز قابلیت‌های بسیار جذابی دارد که سبب افزایش محبوبیت آن در بین باریستاها شده است.

این دستگاه از فشار بخار مناسبی برخوردار بوده و خروجی آن قهوه‌های غلیظ با کرم یا کف مناسب می‌باشد. اسپرسو ساز سیج دارای مخزن مخصوص دانه‌های قهوه و آسیاب‌کن آن می‌باشد، دارای صفحه نمایشگر و چند برنامه مختلف برای تنظیم غلظت قهوه، تنظیم غلظت و غیره می‌باشد. شرکت سیج لوازم جانبی مختلف از قبیل تامپر پودر قهوه، قاشق اندازه‌گیری، ظرف مخصوص کف شیر و غیره را به همراه دستگاه اسپرسو عرضه می‌کند.

قیمت اسپرسو ساز

قیمت این دستگاه با توجه به فاکتورهای مختلفی از قبیل برند تولیدکننده، کیفیت دستگاه و قابلیت‌های آن، ظرفیت دستگاه فروشگاه عرضه‌کننده، هزینه گمرک، نرخ ارز و عوامل بسیار دیگر تعیین می‌شود. بهتر است خرید قهوه ساز را از فروشگاه‌های معتبری انجام دهید که محصولات برندهای برتر دنیا مانند گاستروبک و سیج را عرضه می‌کنند چون قطعاً این برندها برای حفظ ارزش و اعتبار خود با فروشگاه‌های معتبر همکاری می‌کنند. این فروشگاه‌ها ضمن تضمین اصالت کالا از مزایای قیمت‌های رقابتی برخوردارند.

خرید اسپرسو ساز از فروشگاه گاستروبک شاپ

این فروشگاه چندین سال است که در عرصه فروش لوازم خانگی برند گاستروبک و سایر برندهای برتر سابقه تجربه و فعالیت درخشان دارد. تمام قهوه سازهای این فروشگاه با قیمت مناسب و ضمانت کالا عرضه می‌شوند. برای مشاهده انواع دستگاه اسپرسو و خرید آن از طریق لینک زیر وارد سایت فروشگاه گاستروبک شاپ نماینده رسمی این برند پر آوازه شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5405937

منبع: مهر

کلیدواژه: قهوه کسب و کار خرید آنلاین کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی بازی های رایانه ای فضای کسب و کار بانک مسکن دکوراسیون منزل طراحی داخلی تبلیغات مزایده پرستار سرمایه گذاری دانشگاه تهران لوازم التحریر بانک تجارت دستگاه اسپرسو قهوه اسپرسو دستگاه تهیه تهیه اسپرسو اسپرسو ساز پودر قهوه قهوه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مسلمان شدن ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اعلام شد

وقتی مورایس در اروپا زندگی می‌کرد بر اثر تصادف شدید به کما می‌رود و پس از بهبودی نوع نگاهش به زندگی کمی متفاوت می‌شود.

گذر ایام و مسیر زندگی حرفه‌ای طوری پیش رفت که او به ایران آمد و هدایت تیم سپاهان را برعهده گرفت. سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از یک فصل و نیم حضور در این تیم، حدود دو ماه قبل به باشگاه اصفهانی مراجعه کرد و اذعان داشت که قصد دارد مسلمان شود.

بعد از مراجعه دستیار سابق مورینیو به باشگاه سپاهان برای مسلمان شدن، از طرف این باشگاه عرف و قانون در ایران و کلیت دین اسلام برای او توضیح داده شد. در ادامه در محضر یکی از علما شرعاً به دین اسلام گروید و شیعه شد.

در فرایندی دو ماهه هم یک وکیل کار‌های مربوط به امورات دینی مورایس را دنبال می‌کرد.

این در حالی است که مربی پرتغالی به دختری ایرانی هم علاقه‌مند شده است. گویا در این مدت کار‌های مراسم ازدواج خود را هم به انجام رسانده است تا به صورت رسمی و قانونی عضوی از یک خانواده ایرانی باشد. او دیروز (جمعه) در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم اعلام کرد عضوی از یک خانواده ایرانی شده است.

 به موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار مورایس فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سؤالات او را برعهده دارد.

منبع: تسنیم

tags # ژوزه مورایس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • جزئیات مسلمان شدن ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اعلام شد
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید