Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرکار خانم شاهده سادات میرعرب مسوول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت مقام حضرت زهرا (س) و روز زن به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان در این هفته پرداخت و اظهار کرد:

وی تصریح کرد: ۴۵ برنامه شاخص به همت حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و بیش از ۴۰۰ برنامه نیز به همت پایگاههای مقاومت بسیج خواهران در هفته زن در سطح شهر و روستاهای استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول سازمان بسیج جامعه زنان استان گلستان ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و ولادت امام راحل (ره) و آغاز هفته بزرگداشت مقام زن و مادر خاطرنشان کرد: همایش رسم مادری با موضوع ولایت اجتماعی زن بر مبنای سبک زندگی حضرت فاطمه (س) با همکاری استانداری و ادارات شهرستان‌ها با سخنرانی دکتر حکیمیان، معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر و بندر ترکمن اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: یک زن مسلمان باید دانشجوی دانشگاه حضرت فاطمه (س) باشد و تنها از مکتب تربیتی آن بانوی بزرگوار درس بگیرید.

مسوول بسیج خواهران استان گلستان گفت: شخصیت حضرت فاطمه (س) در همه ابعاد بصیرتی، ولایتمداری، عفت، فرزندآوری و همسرداری شخصیت برجسته و الگوی کامل برای زنان مسلمان جهان است.

وی با اشاره به اینکه اگر زن مسلمان براساس ملاک و ارزش‌های اجتماعی در اسلام تربیت شود، گفت: ارزش‌های کاذب جایگزین ارزش‌های واقعی نمی‌شود و امروزه بی‌بندوباری و بی‌عفتی و تغییر سبک زندگی جامعه ما را تهدید نخواهد کرد.

میرعرب همایش بانوان فاطمی، جشن‌های باشکوه روز مادر، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، همایش بانوان آفتاب، نشست‌های تبیین الگوی سوم زن و ولایت اجتماعی، خدمات مشاوره، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی، آموزش و دوخت رایگان چادر، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، اجرای عملیات‌ها و پویش های مختلف در فضای مجازی را از جمله برنامه‌های بسیج جامعه زنان در سطح استان برشمرد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز بسیج جامعه زنان بسیج خواهران حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی

  غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است