Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی ظهر شنبه در دیدار با رئیس بسیج رسانه کشور و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران خراسان‌جنوبی در سخت‌ترین شرایط مسئولیت اجتماعی و رسانه‌ای خود را امینانه انجام دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: ما در خراسان‌جنوبی موردی نداشتیم که صداقت و امانتداری توسط اصحاب رسانه مورد بی توجهی قرار گیرد و امیدواریم در ادامه نیز شجاعانه بر همین مدار حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری خبرنگاران حقیقی و منطقی بوده است، ادامه‌داد: البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که گاه برای حفظ آرامش جامعه و جلوگیری از مسائل امنیتی در انعکاس خبرها و اطلاعات باید برخی مصلحت اندیشی‌ها را مراعات کنیم و البته در خراسان جنوبی تاکنون مشکلی در این حوزه نداشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه حوزه رسانه‌ای دشمن از نظر تعدد و پول و اعتبار بسیار فعال است، گفت: دشمن می‌خواهد حتی عملکردهای مثبت و خوب مسئولان را وارونه جلوه دهد و از این جهت باید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: مشکلات اقتصادی در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و باید نهایت تلاش خود را به صورت مستمر و شبانه روزی برای به حدأقل رساندن این مشکلات داشته باشیم ولی دشمن نیز به دنبال سیاه نمایی است.

طالبی با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی در عرصه‌های مختلف همیشه ولایتمدارانه حضور داشته‌اند، یادآور شد: اصحاب رسانه می‌توانند با قلم خود در راستای امید بخشی قدم بردارند.

کد خبر 5406182

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی اصحاب رسانه عملیات روانی بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا برف و یخبندان سیل کرمان خطبه های نماز جمعه امداد رسانی سیل هرمزگان تعطیلی مدارس راهداری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون