Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه پیش از راه اندازی این مرکز، شهروندان متقاضی برای دریافت گواهینامه به کرمان سفر می‌کردند، گفت: با افتتاح این آموزشگاه دیگر نیازی نیست تا شهروندان سیرجانی به مرکز استان مراجعه کنند و از سفر هزاران نفر از شهروندان و نیز تحمیل هزینه، حوادث احتمالی، مصرف سوخت و کاهش اتلاف زمان پیشگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بیش از ۸ هزار کامیون دار در شهرستان سیرجان در حوزه حمل بار اشتغال دارند، گفت: شهرستان سیرجان سهم عمده‌ای از حمل بار کشور و استان را به خود اختصاص داده است به نحوی که بیش از ۶۰ درصد ظرفیت بار استان متعلق به شهرستان سیرجان است و ۴۰ درصد مابقی متعلق به سایر شهرستان‌های استان می‌باشد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: تاکنون بیش از سی میلیارد ریال برای راه اندازی این مرکز هزینه شده است و این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر و زیربنای ۲۴۰ مترمربع راه اندازی شده است.

او از افتتاح آزمایشگاه عدم اعتیاد فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد و گفت:راه اندازی آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد در سیرجان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بود که پس از چندین سال پیگیری محقق شد.

سردار ناظری می‌گوید:هدف ما از راه اندازی این مرکز خدمات دهی به شهروندان به ویژه رانندگان است تا لازم نباشد برای انجام تست‌ها به مرکز استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزشگاه رانندگی پایه یکم شهرستان سیرجان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان