Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علیرضا قاسمی فرزاد در این آیین گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاورد‌های ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی حاصل شده که رسانه‌ها باید این دستاورد‌ها را برای مردم تبیین کنند.

او گفت: انقلاب اسلامی در آستانه ورود به چهل‌وچهارمین بهار آزادی است و اصحاب رسانه در این شرایط «جهاد تبیین» را به شکل دقیق در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان گفت: یکی از ابعاد جهاد تبیین، تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل‌هایی است که دوران قبل از انقلاب را ندیده‌اند.

قایمی فرزاد گفت: دشمنان با تبلیغات مسموم به دنبال این هستند تا وضعیت پیش از انقلاب را خوب و وضعیت بعداز انقلاب را بد نشان دهند.

او گفت:به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال عوض کردن جای قاتل و مقتول هستند.

 افزوداستاندار همدان گفت: با درایت و تلاش اهل قلم و اصحاب رسانه، باید مسیری را که نظام گذشته طی کرد و مسیری را که انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) در پیش گرفت، مشخص و تبیین کنیم.

قاسمی فرزاد گفت: نظام شاهنشاهی پایه و اساس خود را بر مبنای جهل و نادانی و مخفی کردن از مردم بنا نهاده بود در حالی که جمهوری اسلامی برخلاف نظام منحوس پهلوی، اساس خود را بر پایه علم، دانش و اتکا به درون و خودباوری بنا نهاده است.

او گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال پیاده کردن عدالت برای همه اقشار مختلف جامعه در دورترین نقاط کشور است.

استاندار همدان گقت: با تدابیر جمهوری اسلامی منابع سرزمینی موجود در ایران، برای نسل‌های بعد حفظ و نگهداری می‌شود.

 قاسمی فرزاد گفت: اصحاب رسانه با تبیین واقعیات و خدمات جمهوری اسلامی، مردم را در جریان امور قرار دهند.

او گفت: بدون شک بخشی از مشکلات موجود از دولت‌های گذشته به ارث رسیده که دولت سیزدهم علاوه بر پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های خود، به دنبال حل و فصل مشکلات نیز است.

استاندار همدان گفت:منکر کمبود‌ها و سوءمدیریت‌ها نیستیم، اما باید به پیش رفت و برای پیشرفت کشور تلاش کرد.

قاسمی فرزاد گفت: اصحاب رسانه، مزایا و نقش طرح نهضت ملی مسکن در ایجاد اشتغال و ارتقای معیشت را برای مردم تبیین کنند.

او گفت: جشنواره رسانه‌ای فجر فرصتی است تا خدمات دولت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی به شکلی واقعی و وسیع منتشر و بدای مردم تبیین شود.

استاندار همدان گفت: اهل قلم نقاط امید در اذهان مردم ایجاد کرده و یاس و ناامیدی را از جامعه دور کنند.

در پایان این آیین از ۲ پوستر جشنواره فجر استان همدان در بخش رسانه‌ای و بخش مردمی با حضور «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار، حجت الاسلام «سید حسن فاضلیان» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی و «مهدی باب الحوائجی» معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان رونمایی شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره رسانه ای فجر رونمایی پوستر استاندار همدان گفت جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی قاسمی فرزاد اصحاب رسانه دستاورد ها فرزاد گفت او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش‌برجسته و بی‌بدیل خبرنگاران و رسانه‌ها در دنیا، اظهار داشت: امروز سلاح جنگ، رسانه‌ها هستند، رسانه می‌تواند نقش خط مقدم افسر جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان علیه کشور و نقش رسانه‌ها در مبارزه با دشمنان دراین‌رابطه، عنوان کرد: امروز افکار عمومی دست رسانه‌ها است، رسانه می‌تواند در فرهنگ‌سازی، توسعه، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و … مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در استان، گفت: تقدیر از معلمان نمونه و گفتمان‌سازی تجلیل از معلمان یکی از برنامه‌های این هفته در استان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه تحقق هر امر و ارزشی بستگی به همت معلمان، استادان و … دارد، تأکید کرد: مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی و جهاد تبیین بدون معلمان قابل‌انجام نیست.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و همچنین تظاهرات دانشجویان آمریکا علیه این جنایت‌ها و با تأکید بر زیر سوال رفتن تفکر و دموکراسی غربی در این راستا، عنوان کرد: این اتفاقات باید توسط رسانه‌ها تجزیه‌وتحلیل شود.

کد خبر 6090402

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day