Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به تلاش وزارت نفت برای رفع مشکلات این تیم گفت: باید از شخص آقای سعید محمد تشکر کنم که اول فصل ۱۰ میلیارد تومان به تیم دادند؛ از شخص دیگری به هیچ عنوان تشکر نمی‌کنم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، روز مادر و روز زن اظهار داشت: خوشحالم مثل همیشه که در اصفهان هستم؛ دوران بسیار خوبی با ذوب‌آهن داشتم و خاطرات خوبی از این استان دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: درباره بازی فردا باید بگویم ما یک شرایط خاص داریم و تمام تلاش ما بر این است که جدای از مسائل فیزیکی، در مسائل روحی هم وضعیت بهتری داشته باشیم.

منصوریان با اشاره به وعده‌های وزارت نفت برای رفع مشکلات این تیم گفت: قول‌های مساعد از شرکت پخش و پالایش کشور و همچنین مسئولان شرکت گرفته‌ایم و آنها در حال تلاش هستند؛ البته باید از شخص آقای سعید محمد تشکر کنم که اول فصل 10 میلیارد تومان به تیم دادند. از شخص دیگری به هیچ عنوان تشکر نمی‌کنم.

سرمربی نفت ادامه داد: همچنان از مسئولان آبادان ناراحتم؛ اگر برای تیم کاری انجام دهند همین‌جا می‌گویم. از مسئولان وزارت نفت تشکر می‌کنم؛ خیلی ممنونیم از آنها؛ هرچند جز منطقه آزاد، دیگران برای ما انجام نداده و گلایه‌ام سر جایش است. میهمان هستم و وامدار کسی نیستم به همین خاطر محکم صحبت می‌کنم.

وی اظهار کرد: فردا بازی سختی مقابل تیم هم‌دوره دبیرستانم داریم؛ من با مهدی تارتار هم منطقه‌ای بودیم و از 16 سالگی ازهم شناخت داریم. با تیم مهدی تارتار فوتبال بازی‌کردن سخت است و ما باید مترصد کسب موقعیت باشیم. هرچند تیم ذوب‌آهن در خانه بازی می‌کند؛ در عین حال هر اتفاقی بیفتد در ادامه لیگ برای تیم حریف آرزوی موفقیت داریم.

این خبر در حال تکمیل است...

صنعت نفت با 2 غایب مقابل ذوب‌آهن/ تمرین شاگردان منصوریان در زمین تمرین سپاهانذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان؛ بازگشت منصوریان به فولادشهرشاگردان منصوریان بالاخره پول گرفتند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. جانلوکا اسکاماکا مهاجم آتالانتا در بهترین فرم ممکن قرار دارد؛ این خبر خوبی برای لوچانو اسپالتی در آستانه یورو 2024 است.

گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا (آتالانتا 2-1 فیورنتینا)

اسکاماکا در 10 بازی اخیر خود در همه رقابت ها موفق به ثبت 8 گل و 2 پاس گل شده است. او موثرترین بازیکن شاغل در سری آ از ابتدای ماه گذشته بوده است. از ابتدای ماه مارس در پنج لیگ معتبر اروپایی، فقط فلوریان ویرتس (11) از نظر مجموع گل و پاس گل عملکرد بهتری نسبت به اسکاماکا داشته است. اسکاماکا از ابتدای فصل در 36 بازی برای آتالانتا در همه رقابت ها موفق به ثبت 15 گل و 4 پاس گل شده است. او با این فرم فوق العاده، احتمالا مهاجم ثابت آتزوری در یورو 2024 خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند