Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@02:09:49 GMT

پنالتی سوخته پرسپولیس با هند مدافع فولاد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۷۰۰

در شرایطی که نیمه دوم دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد نیز با ایجاد موقعیت‌های مناسبی از سوی دو تیم همراه شده است، شاگردان یحیی گل محمدی از یک پنالتی محروم ماندند.

به گزارش تابناک ورزشی، روی ارسالی که مهدی ترابی داشت، احسان پهلوان در موقعیت سرزنی قرار گرفت که ضربه‌اش را به توپ زد و در میانه راه اما نجاریان با دست مانع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حسن اکرمی به عنوان داور این بازی واکنشی نسبت به این صحنه مشکوک نداشت و دستور به ادامه بازی داد. اتفاقی که اعتراض بازیکنان داخل زمین و کادرفنی این تیم را در خصوص پنالتی سوخته سرخپوشان در پی داشت.

لحظاتی بعد از این موقعیت البته مهدی عبدی موفق شد دروازه غلامزاده و فولاد خوزستان را باز کند و تیمش را به گل برتری در این بازی برساند. باید دید کارشناسان داوری در خصوص این صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه فولاد و توپی که به دست نجاریان برخورد کرد، چه واکنشی خواهند داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه پنالتی سوخته پرسپولیس تابناک ورزشی مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک باتجربه و خوشفکر پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که عصر جمعه برگزار می‌شود صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام خواهد داد.

سروش رفیعی 34 ساله که بعد از وحید امیری مسن ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید تجربه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو، الخور قطر و مقاومت سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و تا کنون 270 بازی در لیگ برتر، 46 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 23 بازی در جام حذفی و 19 مسابقه در لیگ ستارگان قطر انجام داده است.

با حضور در ترکیب اصلی بازی جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک او بیست و چهارمین بازی خود در جام حذفی فوتبال ایران را انجام خواهد داد اما جالب‌تر اینکه این صدمین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.

رفیعی در سومین مقطع حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکنون در 99 بازی برای این تیم 6 گل زده و 10 پاس گل داده، اما هنوز آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش در گل‌های پرسپولیس به اندازه دوران حضورش در فولاد، سپاهان و تراکتور با وجود انجام بازی‌های کمتر در آن تیم‌ها نشده است.

سروش رفیعی در فولاد خوزستان طی 94 بازی 12 گل زد و 5 پاس گل داد، اما در سپاهان طی 78 مسابقه 8 گل زده و 15 پاس گل داده است. در تراکتورسازی هم او با وجود حضور در 51 مسابقه 5 گل زده و 15 پاس گل داده است.

رفیعی در این فصل فرصت این را دارد تا با دو بارگلزنی یا ارسال پاس گل از آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش روی گل‌ها در تیم فولاد عبور کند، اما چنانچه بخواهد از آمارش در تراکتور و سپاهان با پیراهن پرسپولیس بگذرد باید چشم به درخشش در فصل آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس