Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل کاهش دما و افزایش سردی هوا در اقصی نقاط کشور با کاهش افت گاز خانگی مواجه هستیم لذا اکنون در تمامی نیروگاه‌ها از جمله نیروگاه حرارتی تبریز از مازوت استفاده می‌شود.

روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس اقداماتی که برای تامین سوخت نیروگاه حرارتی تبریز انجام شد و از وزیر نفت طرح سوال کرده و با فشاری که به مسئولین وارد شد خوشبختانه مدت‌ها است که در نیروگاه حرارتی تبریز مازوت سوزی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما دو شرط برای استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز داشتیم، افزود: وزارت نفت تنها در دو حالت مجاز به استفاده از مازوت در نیروگاه‌ است؛ اول آنکه به‌حدی سرما باشد که مصرف گاز بالا برود و در صورت عدم استفاده از مازوت در نیروگاه‌ها، گاز خانگی و تولید برق به خطر بیافتد و دوم آنکه تبعیضی نباشد و اگر در تبریز مازوت می‌سوزد در سایر شهرها نیز استفاده شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: چند روزی است به دلیل سرمای زیاد در تمامی نواحی کشور و خطر قطعی گاز و برق، در کلیه‌ی نیروگاه‌های کشور از جمله نیروگاه حرارتی تبریز مازوت سوزانده می‌شود، بنابراین هیچ تبعیضی وجود ندارد و ما هم هیچ اعتراضی نداریم.

به گزارش ایسنا، متفکر آزاد در پایان تاکید کرد: آنها به وعده‌ی خود عمل کردند و بنده نیز صادقانه به مردم گزارش عملکرد و پیگیری‌ها را می‌دهم که امیدواریم با کاهش سردی هوا دوباره شاهد پایان مازوت‌سوزی در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مازوت سوزی مازوت نیروگاه حرارتی نیروگاه حرارتی تبریز نیروگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: گردنه پیچ‌بن در مسیر قزوین - الموت - تنکابن، هرسال با آغاز فصل سرما و شروع نخستین برف زمستانی به دلیل حجم بالای بارش برف و به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و جلوگیری از حوادث، توسط عوامل راهداری مسدود و پس از پایان فصل سرما و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردنه با سه هزار و ۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین گردنه استان قزوین است. 

استان قزوین دارای ۸۷ گردنه برف‌گیر است و بیش از هفت درصد عملیات برف‌روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند