Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر وحیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه رشد و تعالی آموزش و پرورش با مشارکت مردم ممکن است ،  افزود: رشد و تعالی این نهاد زمینه‌ساز پیشرفت در همه عرصه‌ها است و باید اقدام های موثری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه خیران مدرسه ساز در تکمیل  فضاهای آموزشی کارنامه درخشانی دارند، اظهارداشت: خیران مدرسه ساز نقش محوری در توسعه و پیشرفت مدارس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحیدی با بیان اینکه  خیران در سالهای گذشته نیز نقش موثری در راستای تعمیر و بازسازی مدارس داشتند ، گفت: ۷۰۰ میلیون ریال جهت ساخت مدرسه میثم شریف آباد ، ۲۰۰ میلیون ریال برای تعمیرات پژوهش سرا  ‌و  ۱۰۰ میلیون ریال جهت تعمیر و باسازی زیرساختهای بهداشتی مدارس منطقه پل ابریشم و روستای پویه اهدا شد.

وی با بیان اینکه کارکنان آموزش و پرورش شهرستان نیز در راستای کمک به بهسازی مدارس پیشقدم هستند، اظهارداشت: ۲۰۰میلیون ریال کمک داوطلبانه تعدادی از فرهنگیان این شهرستان تحت عنوان کانون فرهنگیان مدرسه ساز به تعمیرات وبازسازی زیرساخت های بهداشتی مدارس اختصاص یافت.
رئیس اداره آموزش و پرورش میامی افزود: ۴۲۰ میلیون ریال توسط یکی از خیران مدرسه ساز به منظور اجرای سامانه گرمایشی مدرسه عصمت و سمیه روستای فرومد اهدا شد. 
 وی گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال نیز توسط خیران مدرسه ساز برای تکمیل  نمازخانه مدرسه شهید عراقی روستای کلاته اسد اختصاص یافت. 

وی با اشاره به اینکه زحمات خیران مدرسه ساز قابل تحسین است، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به اینکه میامی به عنوان شهرستان کمترتوسعه یافته مطرح است اهتمام خیران مدرسه ساز پیش از گذشته صورت پذیرد.

هفت هزارو ۵۰۰ دانش آموز شهرستان میامی در۸۲ آموزشگاه تحصیل می کنند.
شهرستان میامی درشرق استان سمنان با استانهای گلستان ، خراسان رضوی و خراسان شمالی همسایه است. 

برچسب‌ها مدارس کمک های مردمی میامی خیران مدرسه ساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کمک های مردمی میامی مدارس کمک های مردمی میامی خیران مدرسه ساز خیران مدرسه ساز میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت

 سیدمحمدجواد حسینی گفت: در ماه مبارک امسال برای نخستین بار در سطح گسترده روایت ها، موضوعات و مسائل جامعه هدف، مددجویان، همکاران، خدمت گیرندگان، خدمت دهندگان در راستای جهاد تبیین و شناخت بیش از پیش سازمان معرفی شد و به مدت یک ماه علاوه بر جلب مشارکت‌های نقدی مردم، بسیاری از نظام مسائل خاص افراد دارای معلولیت، ایتام، بانوان سرپرست‌خانوار، کودکان کار، مادران و پدران فداکار در رسانه ملی روایت و بیان شد.

وی افزود: در این ماه مبارک به میزان قابل توجه‌ای رسانه ملی به افراد دارای معلولیت، مددجویان سازمان بهزیستی و مسئله آسیب‌های اجتماعی در برنامه‌های مختلف پرداخت و مخاطبان با نظام مسائل مددجویان سازمان بهزیستی آشنا شدند.

حسینی در زمینه بستر‌های دریافت مشارکت‌های مردمی گفت: امسال به روز رسانی و نوآوری بستر‌های مشارکت مردم، مانند راه اندازی برخی درگاه ها، اتصالات با برخی شتاب‌دهنده‌ها و راه اندازی درگاه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی به نشانی mosharekat.behzisti.ir صورت گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: در سالی که به نام مشارکت مردم مزین شده‌است، بتوانیم با استفاده از بستر‌های نوین و ایجاد ارتباط مؤثر نسبت به استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌ها و منابع مردمی و گروه‌های غیردولتی اقدام کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهر تهران نیز درباره کمک‌های مردمی به مددجویان گفت: ۱۷ میلیارد ریال فطریه بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی در شهر تهران توزیع شد.

ژیلا اصلانی با قدردانی از خیرین شهر تهران از جمع آوری مبلغی بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به مناسبت عید فطر در این شهر خبر داد و گفت: با استقرار ۶۰ پایگاه جمع آوری فطریه در روز عید فطر مبلغی بالغ بر ملبغ ۳ میلیارد ریال در مراکز دولتی و بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در مرکز غیردولتی جمع آوری شد.

وی خاطر نشان کرد: این مبلغ نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است که هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن و در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود و امیدوار هستیم این مبالغ بتواند در رفع مشکلات مددجویان نقش اثرگذاری داشته باشد.

اصلانی یادآور شد: در سال گذشته خیرین نقش بسزایی در کمک به اقشار نیازمند از جمله افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار داشتند و امیدوار هستیم با توجه به مشکلات کنونی جامعه هدف از جمله تامین تجهیزات توانبخشی، هزینه درمان و معیشتی همچنان شاهد حضور خیرین به عنوان بازوان توانمند در این اداره باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان