Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@00:47:30 GMT

آغاز خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۴۷۱۶

از امروز امکان خرید کتاب برای هموطنان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران فراهم است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سایت این نمایشگاه به منظور تسهیل در روند خرید علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی از روز چهارشنبه (بیست‌ونهم دی‌ماه ۱۴۰۰) باز شد.    مخاطبان  می‌توانند وارد سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی ketab.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir شده، پس از ثبت نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کنند.   همچنین از امروز مخاطبان می‌توانند کتاب‌هایی که انتخاب کرده بودند را سفارش داده و خریدشان را نهایی کنند که به صورت رایگان از طریق شرکت ملی پست به دست‌شان می‌رسد.   افزون بر ۲۰۰ هزار عنوان کتاب از ۲۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه شده است.   در این نمایشگاه کتاب‌ها با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه می‌شود.   نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا دهم بهمن ادامه خواهد داشت. برچسب ها: کتاب ، نمایشگاه مجازی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کتاب نمایشگاه مجازی نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب