Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - روز بیستم جمادی الثانی برای ما شیعیان روز مهم و با اهمیتی است. این روز مصادف با سالروز تولدحضرت فاطمه زهرا (س) است که به یمن زادروز بانوی دو عالم، این روز مبارک را روز مادر نیز نامیدند.

به همین مناسبت  اهالی روستای توآباد در شهر قزوین با نصب پرچم‌های رنگی و چراغانی مسجد این روستا را آذین بندی کردند و با برپایی مراسم این روز بزرگ را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: محمد طاها هاشمی - توآباد 

بیشتر بخوانید:

فیلمی از نقاره‌زنی به مناسبت میلادحضرت زهرا (س) در حرم امام رضا (ع)

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضرت فاطمه مناسبت های مذهبی روز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا

به گزارش تابناک، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن‌ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران در بررسی‌های تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به‌دست آورده و با هماهنگی قضائی، فعالیت‌های آنان را تحت نظر گرفتند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم در حالی که قصد فروش ۵۰۰ کیلو از کشمش‌های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی ۲ عضو دیگر باند اعتراف کرده‌اند، گفت: ۲ سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار و ۴۳۰ کیلوگرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران