Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ولی الله روان با اشاره به جایگاه و شخصیت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: شخصیت این بانوی اسلام بسیار ویژه است به گونه‌ای که وقتی جبرئیل از خدا می پرسد چه کسانی زیر کسا هستند می‌گوید فاطمه و خانواده او که امیر بیانگر جایگاه خاص این بانوی بزرگ در خلقت هستی است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) نخ تسبیح گردان هستی است، ادامه داد: اگر فاطمه نبود هیچ چیز خلق نمی‌شد چرا که خداوند حضرت زهرا (س) را به عنوان دردانه هستی مد نظر قرار داده است و او را مادر ائمه دانسته و این بانو جایگاه ویژه‌ای در نظر ائمه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی واجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) و در بین بزرگان و علما و شخصیت‌ها خاص و ویژه است، افزود: از این رو به مناسبت میلاد این بانوی گرامی، روز مادر نیز نامگذاری شده است و از این رو در توصیه‌هایی که از منابع دینی داریم به احترام و توجه مادر سفارش شده است و بعد از آن سفارش به احترام پدر شده است.

وی با بیان اینکه مادران دارای مسئولیت‌هایی از جمله وضع حمل وتولد نوزاد، تربیت فرزندان و … دارند، گفت: از این رو مادران نیز در دین و جامعه دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

حجت الاسلام روان با بیان اینکه طبق برنامه‌های همه ساله امسال نیز به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) وروز مادر ویژه برنامه‌هایی در امامزادگان استان اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: از این رو برنامه‌های جشن، مداحی، مولودی خوانی، مسابقات فرهنگی و … در ۴۹ بقعه شاخص استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامی داشت مقام مادر در مراسمی ویژه از همکاران خانم ادارات اوقاف، و مادران و همسران همکاران نیز تجلیل خواهد شد.

کد خبر 5406635

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان حضرت زهرا س بقاع متبرکه بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا برف و یخبندان سیل کرمان برف روبی خطبه های نماز جمعه امداد رسانی آمار کرونا سیل هرمزگان تعطیلی مدارس حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه

عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در اولین کمیته بهود فضای کسب و کار استان در سال ۱۴۰۳، با اشاره به بهبود ۹ پله‌ای جایگاه کرمانشاه از نظر شاخص فضای کسب و کار، گفت : اینکه تنها با دو دهم درصد بهبود شاخص فضای کسب و کار، رتبه استان ۹ پله ارتقاء یافت، بیانگر رقابت تنگاتنگ بین استان‌ها در این خصوص است.

وی ادامه داد: این ارتقاء جایگاه استان زمانی باعث خوشنودی خواهد شد که ادامه‌دار باشد، نه اینکه در فصول آینده جایگاه فعلی را از دست بدهیم.

محمدی بر لزوم همکاری بیشتر همه دستگاه‌ها برای بهبود شاخص فضای کسب و کار استان تاکید کرد تا بتوانیم جایگاه فعلی را باز هم ارتقاء دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه یکی از عواملی که به نظر می‌رسد به کمک بهبود فضای کسب و کار استان آمده را رونق پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌ها در فصل پاییز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تامین مالی از بانک‌ها عامل بسیار مهمی در شاخص فضای کسب و کار استان است که چندان هم در اختیار ما نیست، گفت: متاسفانه کرمانشاه استانی کم درآمد است و این پایین بودن منابع بانک‌ها منجر به عدم توانایی در پرداخت تسهیلات می‌شود.

محمدی بر لزوم هزینه کرد حداقل ۵۰ درصدی منابع بانک‌های کرمانشاه، خصوصا بانک‌های خصوصی در داخل استان تاکید کرد.

آرش میرانی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه در این نشست برگزار شد، گزارشی از آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار استان مطرح کرد و با بیان اینکه شاخص فضای کسب و کار به صورت فصلی و سالانه توسط اتاق بازرگانی پایش می‌شود، گفت: در این پایش ۷۰ مولفه شامل ۴۲ مولفه آماری و ۲۸ مولفه پیمایشی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی آخرین آمار منتشره شاخص فضای کسب و کار را مربوط به پاییز ۱۴۰۲ دانست که کرمانشاه با عدد شاخص فضای کسب و کار ۵.۹ در جایگاه یازدهم کشور به صورت مشترک با دو استان دیگر قرار گرفته و نسبت به میانگین کشور نیز وضعیت مساعدتری دارد.

میرانی از بهبود جایگاه کرمانشاه در شاخص فضای کسب و کار نسبت به فصل قبل یعنی تابستان ۱۴۰۲ خبر داد و عنوان کرد: در تابستان ۱۴۰۲ با عدد شاخص فضای کسب و کار ۶.۱۷ در جایگاه ۲۰ کشور قرار داشتیم و وضعیت کرمانشاه نسبت به میانگین کشوری نامساعدتر بود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های اتاق کرمانشاه غیرقابل پیش‌بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات، دشواری تامین مالی از بانک‌ها و بی‌ثباتی سیاست‌ها و قوانین و مقررات را سه عامل مهم مخل فضای کسب و کار در کرمانشاه در فصل پاییز ۱۴۰۲ عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد