Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین توکلی کجانی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: در ۲ سال گذشته یکی از اهداف اصلی شورای آموزش و پرورش مواردی مانند سیاست گذاری دقیق بر اساس آمایش، توزیع عادلانه و متناسب سرانه های آموزشی در تمامی نقاط شهرستان به ویژه نقاط دارای افزایش جمعیت و حل مسائل و مشکلات فرهنگیان با کمک نواحی و دستگاه‌های اجرایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به مبحث شورای آموزش و پرورش اشاره و تاکید شده است که همه باید در این حوزه مشارکت داشته باشند تا بتوانیم خروجی خوبی برای نسل‌های آینده داشته باشیم.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: فرهنگیان ما قشری زحمتکش و سرمایه‌های ارزشمند هستند که در کنار فعالیت در امر تعلیم و تربیت جامعه، در فراز و نشیب ها و برهه های مختلف تاریخی انقلاب همیشه نقشی اساسی داشته و همسو با سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده اند، مانند موضوع کرونا که ما شاهد عملکرد بسیار خوبی در مجموعه آموزش و پرورش به ویژه بحث تزریق واکسن در میان معلمان، کادر آموزشی و دانش‌آموزان بودیم.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه سیاستگذاری و هدف گذاری صحیح در مجموعه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی و عنایت ویژه خیران سبب اجرایی شدن اکثریت مصوبات این شورا در طول سال جاری و مرتفع شدن بسیاری از کارهایی شده است که از گذشته روی زمین مانده بودند.

وی با بیان اینکه امروزه ثابت شده که هرگونه هزینه در آموزش و پرورش قطعاً سرمایه گذاری برای آینده است، اضافه کرد: از کسانی که در کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در حوزه سیاستگذاری بین شوراهای استان تهران مشارکت داشته‌اند تشکر می کنیم و امیدواریم در آینده نیز بتوانیم عملکرد خوب و مثبت گذشته را حفظ کرده و توفیقات شورای آموزش و پرورش ری استمرار داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یاد آور شد: شوراهای آموزش و پرورش نماد همفکری و مشارکت در جهت پیشبرد اهداف حوزه سوادآموزی، دانش و علم در جامعه است و امروز نگاه کلان در مجموعه دولت و وزارتخانه های متولی بر این است که شوراهای آموزش و پرورش باید به این سمت حرکت کند که نقش آنها صرفاً در حوزه پشتیبانی نباشد و تمامی حوزه ها مرابط را شامل شود.

توکلی کجانی ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش و قدردانی از خیران مدرسه ساز در شهرستان ری گفت: یاد می کنیم از خیر مدرسه ساز، فرزند صالح و فراموش نشدنی ری "موجانی" بزرگوار که مردم بویژه ساکنان ری ری از آثار و برکات فعالیت های خداپسندانه ایشان تا سال های سال بهره مند خواهند بود.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، و به دلیل گستردگی و جمعیت بالای دانش آموزی دارای ۲ ناحیه و ۲ منطقه آموزش و پرورش کهریزک و حسن آباد فشافویه است.

هم اکنون در نواحی یک و ۲ شهرری و ۲ منطقه کهریزک و فشافویه آموزش و پرورش شهرستان ری ۱۳۹ هزار و ۹۳۴ دانش آموز در ۵۹۳ مدرسه تحصیل می کنند که ۱۹ درصد دانش آموزان این شهرستان  از اتباع خارجی هستند.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی شهرستان ری وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی شهرستان ری وزارت آموزش و پرورش آسیب های اجتماعی شهرستان ری وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان ری شورای آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان

استاندار قزوین گفت: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان انجمن های مختلفی تاسیس شوند تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همه مدیران استان باید در ایام هفته معلم برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در مدارس و جمع معلمان حضور پیدا کنند و تقسیم‌بندی لازم در این زمینه هر چه سریعتر صورت گیرد.

وی افزود: معاونین استاندار به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در روز معلم در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کنند و از خدمات معلمان سراسر استان تجلیل کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: زحمات و خدمات جامعه تعلیم و تربیت استان قزوین بسیار مطلوب ارزیابی می شود و اقدامات خوب مدیران و دست اندکاران این حوزه مورد تایید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم قرار گرفت و ایشان این حجم از همدلی و همگرایی در حوزه موضوعات فرهنگی را قابل تقدیر بیان کردند.

اعلایی، گفت: طرح نماد جزو طرح های خوب در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود و در این مسیر حتی می‌توان از ظرفیت دانشجویانی که علاقه‌مندی و توانایی لازم را دارند هم استفاده کرد.

وی بیان کرد: جریان‌های مردمی باید در حوزه صیانت از دانش آموزان به کارگیری شود و آموزش و پرورش باید با نگاهی باز از ظرفیت مساجد و مجموعه‌های فرهنگی استفاده کند تا بدین وسیله شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش‌آموزان باشیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید با همگرایی و هم‌افزایی مشکلات را کاهش داد، افزود: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند با شکل جدیدی فعالیت کند و علاوه بر حوزه های ماموریتی خود در حوزه‌های تربیتی هم خدمت‌رسانی کند.

اعلایی گفت: جا دارد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان انجمن‌های مختلفی تاسیس شوند تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: برگزاری اردو در افزایش روحیه و نشاط دانش‌آموزان بسیار موثر است و باید در این زمینه یک کار ویژه در استان صورت گیرد، البته استان همچنان منتظر نگاه مثبت وزارت آموزش و پرورش در موضوع اردوگاه یانس آباد است که امیدواریم هر چه سریع‌تر محقق شود و بتوانیم این مجموعه را به یک مجموعه اردویی فاخر در سطح کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد