Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریس مورفی نماینده ایالت کنتیکت در مجلس سنای آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به انتقاد از تصمیم دوتالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا برای کنار گذاشتن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پرداخت.

این سناتور دموکرات نوشت: خروج ترامپ از برجام، تصمیمی که وزیر امور خارجه و دفاع او نیز با آن مخالف بودند، به عنوان یکی از احمقانه‌ترین و خطرناک‌ترین تصمیمات در عرصه سیاست خارجی طی ۵۰ سال اخیر تلقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقاد در حالی مطرح می شود که دور هشتم مذاکرات ایران و گروه ١+٤ با حضور غیرمستقیم آمریکا با هدف رفع تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بیش از دو هفته است که به صورت فشرده و جدی در وین، پایتخت اتریش جریان دارد.

در ادامه دور هشتم گفتگوهای وین، روز گذشته (شنبه)نیز دیداری میان علی باقری، مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا، هماهنگ‌کننده گفت‌وگوها در پایتخت اتریش برگزار شد.

همچنین جلسات و گفت وگوها میان مذاکره کنندگان روز شنبه در دو نوبت صبح و عصر در سطح روسای هیأت‌ها و کارشناسان ادامه داشت.

310 310

کد خبر 1595453

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

آدریان نیوی پس از ۲۰ سال تصمیم به ترک تیم قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس؛ آدریان نیوی تصمیم گرفته پس از دو دهه حضور در ردبول به عنوان طراح، این تیم اتریشی را ترک کند. نیوی نقش مهمی در طراحی خودروهایی داشته که سباستین فتل و مکس فرستاپن را در مجموع به 7 عنوان قهرمانی جهان رساند و 6 عنوان قهرمانی در رده‌بندی تیمی  برای ردبول به ارمغان آورد.

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

با وجود امضای قرارداد جدید ردبول در سال گذشته، آینده نیوی در تیم ردبول در هفته‌های اخیر موضوع گمانه‌زنی‌های شدیدی بوده است. ردبول هنوز درگیر یک جنگ قدرت داخلی مداوم بین مالک تایلندی است که از کریستین هورنر (رئیس کنونی تیم) حمایت می‌کند و طرف اتریشی از هلموت مارکو (مشاور فنی). این موضوع در ابتدای فصل 2024 پس از تحقیقات داخلی در مورد اتهامات سوء‌رفتار توسط هورنر علیه یکی از کارمندان زن تیم ردبول مطرح شد.

آدریان نیوی از وضعیت ردبول و حواشی پیرامون هورنر ناآرام است، که منجر به تصمیم شوکه‌کننده‌ای شد تا به مدیریت تیم اطلاع دهد که تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور