Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قوه قضائیه، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، از زحمات رضا خشنودی معاون دادستان کل کشور که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تقدیر و غلامعباس ترکی که پیش از این معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور بود، به عنوان معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5406875 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامعباس ترکی حقوق عامه دادستانی کل کشور شهرداری تهران شورای شهر تهران هوای پاک روز مادر پلیس راهور ساختمان پلاسکو قوه قضاییه آلودگی هوا وضعیت هوای تهران مهدی چمران غلامحسین محسنی اژه ای بازگشایی مدارس وضعیت معابر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند

ایسنا/اردبیل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: کلیه صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند.

جهانگیر جوانمرد ۸ اردیبهشت در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو در دادگستری استان که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیر کل تعزیرات حکومتی و رؤسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، ضمن تبیین و تشریح آسیب ها، مشکلات، اختلافات و دعاوی در این حوزه گفت: به منظور جلوگیری از اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هرگونه جرائم، مدیران و مسئولان و رؤسای اتحادیه‌ها باید با استفاده از ظرفیت های قانونی اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.

وی با بیان اینکه کلیه صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، اظهار کرد: به منظور مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل و بر اساس گزارش های آنان با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشد، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اعلام اینکه عدم صدور کد رهگیری در معاملات ملکی، گرانفروشی، عدم ارایه مبعاینه نامه به متعاملین و... بیشترین تخلفات در این حوزه داشته است، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد