Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:08:42 GMT

ارتقای احساس امنیت عمومی بانوان با حضور «پلیس زن»

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۹۸۱

ارتقای احساس امنیت عمومی بانوان با حضور «پلیس زن»

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ حسین اشتری پیش از ظهر یکشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در کلانتری بانوان مشهد حضور یافت و با کارکنان این کلانتری گفت‌وگو کرد.

وی ضمن تبریک این روز به کارکنان خانم این کلانتری، اظهار کرد: حضور پلیس زن در ارتقای احساس امنیت عمومی و اجتماعی مؤثر است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این‌که کلانتری بانوان مشهد تنها کلانتری بانوان در کشور است که بیش از ۲ دهه فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی، تخصص و مهارت در ارائه خدمات و اقدامات پلیسی دستاورد مهم کلانتری بانوان مشهد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، انجام مأموریت‌های خاص بانوان و ایجاد آرامش و امنیت بیشتر برای این قشر از جامعه را هدف تأسیس این کلانتری عنوان کرد و گفت: واحد مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری بانوان مشهد با ۷۰ درصد مصالحه در پرونده‌ها و بررسی آسیب‌های اجتماعی، خدمات شایانی برای مراجعان داشته که قابل تحسین است.

اشتری به نقش مؤثر پلیس زن در پیشگیری و پیگیری علمی و تخصصی جرایم و ارتقای احساس امنیت بانوان اشاره کرد و گفت: باید با پژوهش‌های تخصصی و افکارسنجی علمی، به پلیس زن در انجام تکالیف و مأموریت‌های خود کمک شود.

کد خبر 5406898

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد سردار حسین اشتری پلیس زن امنیت اجتماعی بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه امداد رسانی آمار کرونا عکس استانها اردبیل کلانتری بانوان مشهد پلیس زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید و اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اضافه کرد: تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.  همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید. 

وی تاکید کرد: مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی باید بیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند. 

باخدا از شهروندان خواست از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنند و در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد تماس بگیرند.
 

دیگر خبرها

  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • نقش فعال ایران در ارتقای صلح و امنیت بین‌الملل
  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز