Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بسته برنامه «مادرانه» را با دو رویکرد محتوایی ترویج و گسترش ارزش‌های مادری و معرفی و شناخت ویژگی‌های حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی زن امروز برگزار می‌کند.

در قالب بسته محصولات مجازی «مادرانه» هر یک از فرهنگ‌سراها یک محصول مجازی به مناسبت روز مادر تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره «لالایی‌های مادرانه» نیز با هدف معرفی و ترویج لالایی‌ها و سروده‌های مادرانه، توجه به تربیت دینی و زیبایی‌شناختی مادر و همچنین شناسایی تأثیر لالایی‌ها در ایجاد پویایی و نشاط مادران و کودکان برگزار می‌شود. در این جشنواره مادران و مادربزرگ‌ها می‌توانند تا ۹ بهمن ماه فایل‌های صوتی اجرای تک‌نفره لالایی را همراه با مشخصات خود به شماره واتساپ ۰۹۰۲۱۹۱۹۲۵۰ به نام فرهنگ‌سرای رویش ارسال کنند. آثار می‌تواند به زبان و گویش‌های مختلف ایران‌زمین اجرا شود.

ویژه‌برنامه «مهرآیین» که در مناسبت‌های مختلف با تقدیر از خانواده شهدا برگزار می‌شود، در ایام سالروز ولادت حضرت زهرا (س) نیز به تجلیل از مادران شهدای جاویدالاثر اختصاص دارد. همایش نیم روزه «مادرانه» دیگر برنامه در حال برگزاری در این ایام است که در آن مادران و دختران نوجوان از برنامه‌هایی مانند کارگاه آموزشی، مسابقه آشپزی و… بهره می‌برند. همچنین در برنامه «عطر یاس» از زنان شاعر و نویسنده عضو کانون‌های ادبی سازمان تقدیر می‌شود.

در برنامه «نوای عاشقان» پنج گروه سرود در چهار ایستگاه منتخب مترو به اجرای برنامه می‌پردازند. فرهنگ‌سرای خانواده نیز در این ایام در بوستان شفق میزبان کارگاه خوشنویسی «دُرّی از صدف» با موضوع نام‌ها و القاب حضرت زهرا (س) خواهد بود. این کارگاه در روز یکشنبه سوم بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود. جشن «مادرانه» هم در همین روز از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در میدان آئینی امام حسین (ع) برگزار خواهد شد که بخش‌های متنوعی مانند اجرای سرود، مسابقه، مولودی‌خوانی و… دارد.

کد خبر 5406708

منبع: مهر

کلیدواژه: حضرت علی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضرت زهرا س ولادت حضرت زهرا قرآن کریم فعالیت های قرآنی حضرت زهرا س قرآن مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه آیت الله مصباح یزدی نهج البلاغه تازه های نشر تاریخ اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس