Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول امور حقوقی و املاک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۰ سال حبس تعزیری برای قاچاقچیان اموال فرهنگی و تاریخی در این استان صادر شد.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، لیلی خاکسار بلداجی با اعلام خبر صدور حکم ۹۰ سال حبس تعزیری برای قاچاقچیان اموال فرهنگی و تاریخی در استان، اظهار کرد: این میزان حکم برای پنج قاچاقچی اموال فرهنگی و تاریخی در چهارمحال و بختیاری صادر شده که حکم هر نفر ۱۸ سال حبس تعزیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور حقوقی و املاک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این قاچاقچیان به اتهام کاوش برای به‌دست آوردن اموال فرهنگی و تاریخی در شهرستان فارسان، مشارکت در تخریب و تزلزل بنیان فرهنگی و نگهداری مواد منفجره دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این قاچاقچیان به قصد به‌دست آوردن اموال فرهنگی و تاریخی بخش قابل‌ توجهی از یک اشکفت تاریخی در شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری را تخریب کردند.

خاکسار خاطرنشان کرد: در نهایت با حکم قاضی، هر کدام از متهمان به ۱۸ سال حبس تعزیری شامل ۱۰ سال حبس تعزیری به‌علت ارتکاب بزه تخریب اموال فرهنگی و تاریخی، سه سال حبس تعزیری به‌علت ارتکاب بزه حفاری و کاوش به‌قصد به‌دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی و پنج سال حبس تعزیری به‌علت ارتکاب بزه حمل و نگهداری مواد منفجره محکوم شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری قاچاقچیان اموال فرهنگی و تاریخی چهارمحال و بختیاری سال حبس تعزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان