Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-  مدیرعامل بیمه کوثر در پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.

لَوْ كَانَ الْحُسْنُ شَخْصاً لَكَانَتْ فَاطِمَةَ بَلْ‏ هِيَ‏ أَعْظَمُ (مائة منقبة، ابن شاذان، ص۱۳۵ –136)
اگر حسن‌ و نیکی‌ به صورت شخصی در آید آن شخص، حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) است. بلکه آن حضرت(علیها السلام) اعظم از حسن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


20 جمادی الثانی، روزی بود که نور فاطمی تنزیل یافت و سفر کوتاه زمینی‌اش را آغاز کرد. «کوثر» که در زمین جاری شد آسمان‌ها از رونق افتاد، نور خورشید، ماه و ستارگان در پیشگاه این دختر رنگ باخت و فرشتگان را قبله‌گاهی دیگر پدید آمد.
می‌گویند «فاطمه» تنها هدیه‌ای است که خداوند در عطایش بر پیامبر خاتم منت گذاشته و او را برای سپاسگزاری به نماز و قربانی فراخوانده است. گویی این دختر بزرگ‌ترین و بالاترین عطای حضرت دوست بود به حبیبش چنانکه فرمود ما با همه جلال و جبروت‌مان خیر کثیر را به تو عطا کردیم؛ پس به شکرانه آن نماز به پا دار و قربانی کن.
زهرای درخشان در روزگاری طلوع کرد که سیاهی جاهلیت هنوز بر حجاز دل‌ها مستولی بود. او آمد و یک‌تنه بار مبارزه با همه زن‌ستیزی‌ها را به دوش کشید. همدم مادر بود، ام ابیها بود، مادر حسنین و زینبین بود، کفو علی و پیرو ولی بود و بالاتر از همه بنده پروردگارش بود تا بیاموزد که زن بودن رسالتی است سنگین با هزاران نقش پیدا و پنهان که گاهی بزرگ‌ترین مردان را نیز بدان راهی نیست.
میلاد پر از شور و سرور این گوهر پرارج آفرینش و روز «زن» را به همه دوستداران اهل‌بیت(علیهم السلام)، به ویژه بانوان عفیف و تلاشگر صنعت بیمه کشور تبریک می‌گویم. من و همه همکارانم در شرکت بیمه کوثر که به نام آن حضرت مزین است، در این زمان نورانی و مقدس، بار دیگر عهد می‌بندیم از تمام ظرفیت و توانایی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای ارائه بهترین خدمات به جامعه هدف بهره ببریم و به تاسی از سرور زنان دو عالم بتوانیم مصداق گسترش خیر کثیر باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟