Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:51:33 GMT

لیگ یک/ یک کرمانی جدید در بین مدعیان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۰۷۴۳

لیگ یک/ یک کرمانی جدید در بین مدعیان

آرمان گهر با کسب پیروزی مهم برابر سایپا جایگاه خود در جدول را تثبیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرمان گهر که با کسب هفت پیروزی در چهارده هفته ابتدایی لیگ آزادگان رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص داده بود امروز در هفته پانزدهم لیگ آزادگان مقابل سایپا قرار گرفت.

 

در دقیقه ۵ حسین مالکی روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد به زیبایی دروازه آرمان گهر را باز کند اما در دقیقه ۲۹ خودروسازان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که پس از ارسال، با اشتباه دروازه‌بان سایپا توپ به راحتی وارد دروازه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لحظات پایانی نیمه اول و در حالی که خزایی فرد دروازه‌بان سایپا از دروازه خارج شده بود امیر محمودآبادی به راحتی توپ را وارد دروازه خالی سایپا کرد تا به این ترتیب دو گل این تیم هم روی اشتباه دروازه‌بان سایپا به ثمر برسد.

نیمه دوم این بازی با وجود فرصت های هر دو تیم، گلی نداشت تا بازی با نتیجه ۲-۱ به نفع آرمان گهر به پایان‌ برسد.

 

آرمان گهر با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داد و سایپا هم در رتبه دوازدهم باقی ماند.

آرمان گهر سیرجان سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمان گهر سیرجان سایپا آرمان گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول

بعد از پایان هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول چهار تیم مدعی صعود و پنج تیم فانوس به دست در منطقه خطر قرار دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازی‌های هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال کشور روز پنجشنبه برگزار شد تا سیمای تیم‌های مدعی صعود و گزینه‌های سقوط این دسته در سپهر فوتبال ایران مشخص شود. در این سطح از فوتبال کشور، خیبرخرم‌آباد، چادرملو اردکان، فجر سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان خود را از بقیه تیم‌ها جدا کردند تا جدی‌ترین مدعیان صعود نام بگیرند.

دو تیم از مربع تیم‌های مدعی صعود، سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. خیبر و چادرملو هم از نظر زیرساختی و امکانات جزو تیم‌های قابل احترام فوتبال ایران هستند و متناسب با همین امکانات در رده‌های اول و دوم، لیگ دسته اول قرار دارند. نباید فراموش کرد سقف بودجه تیم‌های لیگ دسته اول 35 میلیارد تومانی بود و به شرط دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای چند درصدی قابل افزایش بود.

در میان چهار تیم مدعی صعود، خیبر و فجر سپاسی دارای بیشترین تفاضل گل هستند. فجر کمترین گل دریافتی و نفت بیشترین تعداد دریافت گل را در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر تا به امروز ثبت کردند. گفتنی است خیبر در 72 درصد بازی‌های خود برنده از میدان خارج شد، اما ستون باخت‌های این تیم بیش از مساوی آنهاست که در جای خود برای کادر فنی تیم لرستانی می‌تواند سوژه قابل تأملی باشد.

در قعر جدول لیگ دسته اول، پنج تیم فانوس به دست هستند. از این پنج تیم سه تیم شمالی هستند که نشان‌دهنده اقتصاد ضعیف فوتبال در این بخش کشور است. تیم‌هایی که کاندیدای سقوط هستند، از نظر مالی و ساختاری با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و کمتر کسی از جایگاه آنها تعجب می‌کند. در ستون گل‌های دریافتی دو تیم قعر جدولی 46 و 41 گل ثبت شده است که جای بحث دارد. نباید فراموش کرد که خوشه طلایی قعرنشین لیگ برتر در بیش از 65 درصد بازی‌های خود بازنده میدان بوده است!

بررسی بازی‌های باقیمانده چهار حاکی از آن است که چادرملو و فجرسپاسی در هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول به مصاف هم می‌روند. بنابراین نتیجه این مسابقه می‌تواند تأثیر زیادی روی سرنوشت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر داشته باشد.

خوشه طلایی و داماش گیلان در هفته سی‌وسوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند این بازی می‌تواند روی سرنوشت تیم‌های سقوط کننده تأثیرگذار باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!