Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حبیبی عصر یکشنبه در پایان دیدار تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی خوبی را انجام ندادیم اما مهم سه امتیاز بود که توانستیم با پیروزی در این دیدار ، به آن دست یابیم.

وی افزود: به هر حال در این بازی به برتری رسیدیم اما در چند مورد تمرکز دفاعی ما به هم خورد که منجربه دریافت ۲ گل شد اما دوباره به بازی برگشتیم و در نیمه دوم توانستیم با به ثمر رساندن گل سوم، پیروز از زمین بازی خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی ملوان بندرانزلی ادامه داد: هدف ما پیروزی در همه دیدارها و کسب سه امتیاز است تا بتوانیم با خیالی راحت ، در هفته‌های پایانی به میدان برویم چون به طور حتم چند بازی آخر فصل بسیار مهم و سونوشت ساز خواهد بود و سعی و هدف ما این است که فاصله خود را با سایر رقبا افزایش دهیم.

وی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بیان کرد: گرچه در ۲ بازی دیگر به برتری برسیم به طور حتم قهرمان نیم فصل می‌شویم اما قهرمانی نیم فصل مهم نیست بلکه قهرمانی در پایان فصل و صعود به لیگ برتر مهم است و امیدواریم که به این خواسته خود دست یابیم.

حبیبی به داوری این دیدار نیز اشاره و خاطرنشان کرد: پس از به ثمر رسیدن گل اول، یک گل دیگر  به ثمر رساندیم که داور آن را آفساید اعلام کرد اما در تصاویری که دیدیم ، بازیکن ما در موقعیت آفساید قرار نداشت و همچنین یک پنالتی نیز به سود تیم ما گرفته نشد.

وی در خاتمه اظهار کرد: به هرحال در دیدار برابر ماشین سازی تبریز بازی خوبی را انجام ندادیم و دفاع ما نیز تمرکز و صلابت بازی‌های گذشته را نداشت اما امیدواریم که در سایر دیدارها، خط دفاعی ما بدون اشتباه ظاهر شود.

تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز عصر یکشنبه در هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت ملوانان با نتیجه سه بر ۲ برابر حریف خود به برتری دست یافتند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این پیروزی ، ۳۳ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی این رقابتها باقی ماند و تیم فوتبال ماشین سازی نیز، با چهار امتیاز همچنان در انتهای جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال ملوان بندرانزلی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود

رم برای کسب سهمیه لیگ‌ قهرمانان اروپا به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

آاس رم در دیداری از هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان ناپولی است. دنیله ‌ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز، ده روسی گفت:

ایوان خوب است، او تمرین کرد و بیش از هر چیز با صحبت هایش این را روشن کرد که احساس خوبی دارد، از تکل ها و درگیری ها نمی ترسد، او 100 درصد بازگشته است. او با مانچینی به میدان خواهد رفت و هر دو مدافع، دیداری چالش برانگیز پیش رو خواهند داشت زیرا اوسیمن یکی از قوی ترین مهاجمان جهان است.

سخت ترین جنبه این بخش از فصل، تعداد بازی هایی است که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. تمام تیم‌هایی که با آنها روبرو خواهیم شد در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

ناپولی تنها تیمی است که از نظر سطح ترکیب به اینتر نزدیک است، آنها سال گذشته غیرقابل رقابت بودند، امسال در شرایط سختی هستند اما چیزی تغییر نمی کند چون آنها همیشه رقیب دشواری محسوب می شوند.

ما دوباره به کورس رقابت برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگشتیم که تقریبا غیرممکن به نظر می رسید، تیم های پشت سر ما قوی هستند، تقویم آسان نیست، اما بازیکنان بسیار هوشیار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!