Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ علی فدوی طی سخنانی در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز که در سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه خبائث عالم به رهبری آمریکا در طول  ۴۳ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، در حال نبرد با ما هستند، اظهار کرد: اما تاکنون نه‌تنها نتوانسته‌اند این انقلاب را با شکست مواجه سازند، بلکه جلوی رشد آن را هم نتوانسته‌اند بگیرند، زیرا ملت ما به آنچه خداوند تکلیف کرده، عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدوی خطاب به جوانان حاضر در همایش ادامه داد: اولین کاری که باید شما جوانان انجام دهید تا به آرامش برسید، ازدواج کردن است، ولی متأسفانه یک حرف شیطان است که می‌گوید وقتی درآمد ندارم، ازدواج نمی‌کنم؛ در حالی که خداوند فرموده اگر هیچ چیزی هم ندارید، بروید ازدواج کنید؛ چرا که خرجی آن را من می‌دهم.

وی افزود: اگر ازدواج نکنیم یا دیر ازدواج کنیم، ترک واجبات کردیم؛ الان شیاطین عالم آن قدر در فضای مجازی مطالبی را عنوان می‌کنند تا انسان را نسبت به انجام واجبات مردد کنند.

فدوی با تاکید بر اینکه امسال جشن ۲۲ بهمن را با بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد، گفت: آمریکایی‌ها به‌عنوان شیطان بزرگ یک روز را هم برای دشمنی با انقلاب اسلامی از دست ندادند، زیرا از ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ در کردستان با شلیک گلوله تا امروز دشمنی خود را با ما آغاز و ادامه دادند، ولی با این وجود نتوانستند حتی یک پیروزی را هم در مقابل این انقلاب به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید:

جانشین فرمانده سپاه: دور نیست ، روزی که ما آمریکا را تهدید به تحریم کنیم سردار فدوی : پیگیری سپاه برای انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی ادامه دارد

فدوی یادآور شد: آن‌ها نه‌تنها در برابر انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانند از یک پیروزی خود موردی را بیان کنند، بلکه در سایر کشورها هم که نفس جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده مانند عراق، افغانستان، لبنان و یمن هم نتوانستند به پیروزی دست یابند.

وی تأکید کرد: در یمن که فقط نفس انقلاب اسلامی به آنجا رسیده باعث شده تا آن‌هایی که با ملت یمن در جنگ هستند به هر کسی متوصل شوند تا بلکه بتوانند به نحوی از باتلاقی که خودشان آن را ایجاد کردند، بیرون بیایند، زیرا آن‌ها تصور می‌کردند یک هفته‌ای به پیروزی می‌رسند، ولی الان نزدیک هفت سال است از مدرن‌ترین سلاح‌ها هم استفاده می‌کنند، ولی در زمین نمی‌توانند در یمن به پیروزی برسند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: همان‌گونه که عنوان شد همه مستکبرین عالم با هم علیه انقلاب اسلامی متحد شدند، ولی تاکنون نتوانستند به پیروزی برسند، حال وقتی در مقابله با استکبار اجازه ندادیم در جنگ سخت به پیروزی برسند، این شیوه را می‌توان در سایر عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز اجرا کرد و به پیروزی رسید.

21231

کد خبر 1595440

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سردار فدوی سپاه پاسداران نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام تبریک سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم آمده است:
«در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ضمن گرامی داشت ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مطهری، اندیشمند و معلم علم و فرهنگ، این روز را به جامعه گرامی فرهنگیان اعم از معلمان، مربیان، اساتید و دبیران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

همواره نقش و تاثیر آموزش در سنین قابل تربیت برای همگان آشکار است؛ چنان چه بسیاری از انقلاب‌ها و پیروزی‌ها و حتی شکست‌ها و عقب ماندگی‌ها ریشه در تعلیم و ترییت افراد یک ملت دارد؛ زیرا هر جامعه با افرادی اداره می‌شود که در سال‌های متمادی و در زمان شکل گیری شخصیت و اعتقاد و تربیت پذیری و پرورش روان و جسم، دانش آموزان هر مملکت و متاثر از مربیان خود بوده اند.

سال‌ها در ملت ایران تحصیلات به قشر خاصی تعلق داشت و بی سوادی و فرهنگ و تربیت اسلامی در تربیت غرب زدگان و شرق زدگانی محو شده بود که سکان دار عرصه تعلیم و تربیت بودند. 

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، معلمان آگاه و بیدار و عالم قدم به میدان گذاشتند، معلمانی که علاوه بر تحصیلات علمی، در دانشگاه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درس اخلاق و آزادگی را نیز از بر کرده بودند.

پس از انقلاب اسلامی ایران، عدالت اجتماعی و توسعه نه در معنای متعارف غربی‌ها، بلکه در معنای واقعی که رفع فقر علمی و فرهنگی و اقتصادی است، با درایت و نظام سازی امامین انقلاب زیر پرچم اسلام که روشی کامل برای حاکمیت جامعه است، شکل گرفت.

امروزه کشور اسلامی ایران با ورود به گام دوم انقلاب و پشت سر نهادن گام چهل ساله اول خود، بیش از پیش به دقت در عرصه پرورش و تربیت نیاز دارد و باید با رهنمود‌های رهبر فرزانه که بی شک راهبردی و کاربردی هستند و با توجه به اسناد فرادستی ادامه راه را با سربلندی و نیل به آرمان هایش با درایت و تلاش معلمان متعهد طی کند.

امید است با لطف خداوند منان و عنایات حضرت، ولی عصر (عج)، اهداف تعلیم و تربیت رسمی و عمومی ایران، علاوه بر آموزش و پرورش، در تمام ارگان‌های کشور اعم از رسانه‌ها و نهاد‌های متولی فرهنگی، نظامی و مذهبی نیز پیگیری و عملی شوند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات