Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد پهلوان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون واکسن‌های بهارات، آسترازنیکا، سینوفارم، پاستوکووک پلاس و اسپایکوژن در پایگاههای واکسیناسیون زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجود است.
وی اضافه کرد: واکسیناسیون کرونا در همه مراکز جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که حدود ۵۰۰ مورد است انجام می‌شود و علاوه بر این  ۴۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری سایر نهادها و موسسات در مشهد دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:هم اکنون ۹۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دُز نخست واکسن کرونا و ۸۲ درصد دُز دوم این واکسن را دریافت کرده‌اند. 

پهلوان افزود: در حال حاضر تعداد کل بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی ۳۶۰ نفر است که ۲۷۵ مورد از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.
وی اضافه کرد:هم اکنون ۹۰ بیمار بدحال کرونایی در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای خراسان رضوی در حال بستری هستند و تعداد بستری شدگان جدید بیماران کرونایی ۱۰۸ نفر است.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کلانشهر مشهد و ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد. 
ارائه خدمات بهداشتی و درمان به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.
هم اکنون ۳۳ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت تا ظهر روز یکشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، پنج هزار و ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۶۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

تا کنون ۶۰ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۳۰۹ دُز اول، ۵۳ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۶۴۶ دُز دوم و ۱۴ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۴۴۰  دُز سوم واکسن کرونا در کشور تزریق شده و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۲۸ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۳۹۵ دُز رسیده است.

طی شبانه روز گذشته نیز ۳۸۷ هزار و ۵۷۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا خراسان رضوی زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را فردا /جمعه /آغاز می کند.

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: فردا واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 747986

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند