Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، گفت: کمپین «برای هم بمانیم» در 60 خانه هلال این استان با هدف آموزش و ارتقای مهارتهای عمومی جوامع محلی و روستایی که در رده آسیب پذیری بالاتری قرار دارند، در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ حسین درویشی اظهار کرد: این کمپین با مشارکت و حمایت مالی کمیته بین المللی صلیب سرخ و نیز همکاری دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت در خانه هلال استان ها و از جمله 60 خانه هلال استان فارس در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
درویشی رویکرد این کمپین را آموزش پیشگیری از بیماری کووید - ۱۹، تبلیغ و تاکید بر واکسیناسیون برای ایمنی جامعه، آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برشمرد. وی اظهار کرد: کمپین"برای هم بمانیم" ضمن تقویت مهارت های فردی فراگیران در پیشگیری از کرونا با حداقل ترین و ضروری ترین سرفصل های آموزشی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برنامه ریزی شده است. درویشی ادامه داد: مبنای آموزشی استفاده از روش های آموزشی متنوع بر اساس رده سنی مخاطبان است تا آمادگی لازم در جوامع محلی محقق شود. مدیر عامل جمعیت هلال حامر استان فارس یادآور شد: بعد از پایان این دوره اعضای گروه با شرکت در مانورهای محلی و سایر برنامه های ویژه داوطلبان، آمادگی خود، جامعه و اطرافشان را در برابر حوادث و بلایا تقویت می کنند. درویشی بیان کرد: پیشگیری از بیماری کرونا و قطع زنجیره ابتلا از طریق ترویج واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی، ارتقای پاسخگویی و واکنش در برابر حوادث و بحران ها به کمک ظرفیت سازی و توانمند کردن جوامع محلی به ویژه در مناطقی که خانه های هلال دارد از اهداف اجرای کمیپن" برای هم بمانیم" به شمار می رود. وی، آماده سازی خانه های هلال برای واکنش اضطراری در برابر بحران ها و آگاه سازی و توانمند سازی جوامع محلی و روستایی را از دیگر اهداف این کمپین برشمرد. درویشی در پایان گفت: این کمپین از نیمه نخست دی ماه شروع شده است و تا اسفند ماه امسال برای گروه های سنی از کودکان هشت سال تا افراد بزرگسال ۵۳ سال به بالا اجرا می شود.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر برای هم بمانیم استان فارس جوامع محلی خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد

یونایتد در خانه برابر برنلی نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک برسد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از منچستریونایتد در خانه برابر برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

آنتونی تنها گل یونایتد را در این دیدار وارد دروازه برنلی کرد.

تابلو نتایج

فولام یک - کریستال پالاس یک

نیوکاسل ۵- شفیلدیونایتد یک

ولورهمپتون ۲- لوتون یک

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس