Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شیخ «احمد قبلان» مفتی برجسته لبنانی گفت اتحادیه عرب باید به صدای خداوند گوش فرا دهد و تجاوز علیه یمن را متوقف کند.

شیخ قبلان با صدور بیانیه‌ای همچنین از اتحادیه عرب خواست مرتکب اشتباه تاریخی علیه ملت یمن نشود و این مسئله را مد نظر داشته باشد که اعراب در بدترین لحظات پیش رفتن به سوی قهقرا و چند پاره شدن قرار دارند؛ پس این اتحادیه نباید شرایط موجود را با سلاخی کردن بخشی از اعراب (ملت یمن) بدتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه بیانیه خود از اتحادیه عرب درخواست کرد راه شورای امنیت را در پیش نگیرد که شمشیر را بر روی گردن قربانی قرار می‌دهد و بر پیکر بی جان مظلومان می رقصد آنگونه که در یمن و سایر مناطق چنین کرده است.

این مفتی برجسته لبنانی خاطرنشان کرد: راه حل بحران یمن، برقراری صلح سیاسیِ اخلاق مدار، به دور از بازی بلعیدن نظامی و سیاسی سایر کشورها و صادر کردن بیانیه‌های بیهوده است چرا که دوران بلعیدن کشورها و صدور بیانیه‌های نمایشی به پایان رسیده است. در حال حاضر منطقه شاهد معادلات جدیدی است و هیچ چیزی برای اعراب بهتر از وحدت حول خداوند، کتاب و پیامبر او نیست.

شیخ احمد قبلان در پایان گفت: توصیه ما به اتحادیه عرب این است که آتش یمن را قبل از اینکه پایتخت‌های عربی را بسوزاند، خاموش کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: احمد قبلان یمن اتحادیه عرب اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند