Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا سومین اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و با شعار رویش های مهدوی در بخش های رسانه، آموزش و جهادی اجتماعی برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال آثار ۱۲ بهمن است.

این اجلاسیه در حوزه های بین‌الملل، ویژه کشورهای محور مقاومت، حوزه و دانشگاه، مسجد و هیات، موسسات و کانون‌های مهدوی و کودک و نوجوان تشکیل شده است و محورهای اصلی اجلاسیه همان توصیه‌های هفت‌گانه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برنامه‌های جانبی نیز مانند نشست نخبگان و فعالان مهدوی حوزه و دانشگاه با دو موضوع مهدویت در فکر امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب در نسبت با مهدویت، نشست مجامع جبهه انقلاب اسلامی در دو محور نسبت مجامع با مهدویت و نسبت جبهه انقلاب با مهدویت و نشست تخصصی فعالان اقتصادی در حوزه مهدویت برگزار می‌شود.

مهمترین هدف از برگزاری این اجلاسیه ساماندهی فعالان مهدوی و تمدن‌سازی بین اقشار مردم و اهداف دیگر شامل گفتمان‌سازی مهدوی بین مردم، شناختن ایده‌های برتر مهدوی، شناسایی فعالیت‌های شاخص مهدوی و ارتقا آن در سطح ملی و بین‌المللی، استعدادیابی و پرورش استعدادهای جوان و نوجوان مهدوی و همسوسازی برنامه‌های موسسات مهدوی متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب است. 

بیش از دو هزار و ۷۰۰ موسسه در سطح کشور در حوزه مهدویت فعالیت می‌کنند و هدف از برگزاری اجلاسیه های اول و دوم فعالان مهدوی ساماندهی این موسسات و تبدیل آن ها به یک شبکه ارتباطی بوده است. نتیجه برگزاری دو اجلاسیه فعالان مهدوی شناسایی، ارتباط این موسسات در قالب یک شبکه بوده به گونه ای که این موسسات همدیگر را شناختند. 

سومین اجلاس بین المللی فعالان مهدوی به همت مجمع راهبردی اندیشه مهدویت به ریاست آیت الله کاظم صدیقی و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، فراکسیون مهدویت و تمدن اسلامی مجلس شورای اسلامی و بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص) با رویکرد موضوعی تمدن سازی اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این اجلاسیه مراجعه کنند.

برچسب‌ها امام زمان(عج) کاظم صدیقی فراخوان مهدویت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام زمان عج کاظم صدیقی فراخوان امام زمان عج کاظم صدیقی فراخوان مهدویت بیانیه گام دوم انقلاب فعالان مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان