Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۹۹ پروژه برق‌رسانی به ارزش ۱۶۵ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: توزیع پکیج‌های برق خورشیدی در بین عشایر، بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی و شهری و توسعه‌ و بهینه‌سازی روشنایی معابر از جمله این پروژه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری، تعمیرات و نگهداری شبکه‌ها و روشنایی معابر، تعویض کنتور، تامین برق مشترکین، برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق، توسعه فیدرهای برق‌رسانی، ایجاد قدرت مانور و... را از دیگر پروژه‌های این شرکت عنوان کرد.

وی افزود: برق‌رسانی به روستاهای دره رزگه، دره اشکفت، تیرک احمدآباد و چشمه دره در شهرستان کوهرنگ از طرح‌های افتتاحی در دهه فجر امسال است.

فرهزاد اضافه کرد:کاهش خاموشی‌ها، رفع حریم شبکه‌های توزیع برق، رفع افت ولتاژ احتمالی، تامین روشنایی مورد نیاز عشایر، رفاه عمومی و توسعه زیر ساخت‌های صنعتی و تولیدی از مزایای اجرای این طرح‌ها است.

وی گفت: پروژه بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی در ۷۸ روستای استان در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: از تعداد کل این پروژه‌ها ۹۳ پروژه به ارزش ۱۳۳ میلیارد تومان افتتاح و ۶ پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: بهره برداری کلنگ زنی پروژه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار