Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امروز زنان می توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی و موقعیت ها با حفظ موازین تاثیرگذار باشند.
به گزارش خبرگزاری آریا،خانم دکتر انسیه خزعلی در مراسم گرامیداشت روز زن که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: زنان در موقعیت‌های مختلف اجتماعی می‌توانند با حفظ موازین تاثیرگذار باشند و این را نخستین بار امام خمینی (ره) یادآوری کردند که زنان با حفظ موازین می‌توانند همه توانمندی خود را در عرصه‌های مختلف نشان دهند و این خودباوری را حضرت امام خمینی (ره) تلقین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: زنان چه در خانه و چه در جامعه اگر خلوص داشته باشند خداوند راهکار و مصلحت‌ها را می‌فرستد.
دکتر خزعلی با اشاره به اینکه سه نوع مغز در وجود انسان قرار داده شده است، افزود: مغز خزنده که برای دفاع از خود افراد است، مغز میانی که مغز عاطفی و احساسی است و مغز نهایی و منطقی که در جایی که دوراندیشی و منطق لازم باشد، حضور پیدا می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زن توان زیادی دارد مانند حضرت زینب، زنی که در کاخ یزید که قرار بود بسیاری از مسائل به چالش کشیده شود، اما ایشان این چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرد، لذا تدبیری که حضرت زینب، حضرت زهرا و حضرت آسیه کردند و نیز زنان بزرگ ما در زمان انقلاب انجام دادند، شایسته‌سالاری بوده است که باید به آن توجه شود.
وی افزود: زنان توانمندی زیادی دارند و باید با حفظ مواضع به جایگاه خود برسند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند

به گزارش صدای ایران به نقل از فرارو به نقل از سایت شیعت‌نیوز پاکستان، همسر رئیس جمهور ایران گفت: خداوند هرگز کسانی را که سکوت کرده‌اند را نمی‌بخشد، سکوت آنها بدتر از جنایتی است که در فلسطین رخ می‌دهد.

خانم علم الهدی افزود: آنچه در غزه در حال وقوع است در جهان بی سابقه است. اما ما به مادران و خواهرانمان افتخار می‌کنیم که با این همه ساکت نمی‌نشینند و با اسرائیل می‌جنگند.

وی افزود: نه تنها زنان غزه، بلکه روزنامه نگاران و پزشکان نیز داوطلبانه در غزه حضور دارند.

همسر رئیس جمهور ایران اظهار کرد: در مورد زنان غزه تصور می‌شود که آنها ترس دارند، اما زنان فلسطینی در مقابل نسب کشی اسرائیل بی‌باک هستند. اسرائیل خود را پیرو حضرت موسی می‌داند، اما در واقع از پیروان فرعون هستند.

جمیله علم الهدی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.

وی در ادامه گفت که بسیار خوشحالم که به پاکستان سفر کرده ام، قبل از اینکه به پاکستان بیایم، فکرم در مورد پاکستان مثبت بود، اما بعد از آمدن به اینجا، فکرم مثبت‌تر شد

دیگر خبرها

  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه