Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:35:21 GMT

مدیرکل غله: ۸۸۸ نانوایی در استان قم فعال است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۰۸۹

مدیرکل غله: ۸۸۸ نانوایی در استان قم فعال است

سعید محمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: در مجموع ۷۶۰ واحد نانوایی یارانه‌ای یک و دو در سطح شهر قم و ۱۲۸ واحد نانوایی در روستاهای استان فعال است.

وی افزود: بیشترین تعداد نانوایی استان مربوط به نان سنگک است که در همین رابطه ۲۸۴ واحد نانوایی سنگک یارانه‌ای یک و دو در سطح شهر قم و ۵۴ نانوایی در سطح روستاهای استان به پخت این نان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۱۲۱ واحد نانوایی یارانه‌ای یک و دو در زمینه پخت نان بربری در سطح شهر قم و ۱۴ واحد نانوایی بربری در سطح روستاهای استان فعال است.

محمدی گفت: ۷۱ واحد نانوایی تافتون یارانه یک و دو نیز در سطح شهر قم و ۲۲ واحد نانوایی تافتون در روستاهای استان نان مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند.

وی بیان داشت: همچنین در زمینه نان لواش ۲۳۱ واحد نانوایی یارانه‌ای یک و دو در سطح شهر قم و ۳۸ واحد نانوایی در روستاهای استان به پخت این نان می‌پردازند.

وی ادامه داد: ۵۰ واحد پخت نان فانتزی و سه مجتمع نان نیز در استان قم فعال است که مجموع این تعداد عدد ۸۸۸ واحد نانوایی ذکر شده را نشان می‌دهد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم تاکید کرد: میزان آرد مصرفی این تعداد نانوایی در استان قم در هر ماه بیش از ۱۰ هزار تن است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این میزان آرد به خوبی تامین شده و در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها آرد قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد قم آرد قم یارانه ای یک و دو روستاهای استان سطح شهر قم واحد نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در استان کردستان بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرزاد پیشکاری امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج که به مناسبت هفته کار و کارگر بود، اظهار کرد: تمامی ظرفیت‌های این اداره‌کل، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر نهادها و ادارات استان برای رفع مشکلات کارگران به کار گرفته شده و شبانه‌روزی در جهت محقق کردن اهداف و سیاست‌های وزارت کار، تلاش خواهیم کرد.

وی عمران و آبادانی در کشور را مرهون تلاش کارگران دانست و با بیان اینکه ایمنی، حفاظت و بهداشت کارگران از مهم‌ترین رسالت‌های وزارت کار است، افزود: وزارت کار با تمام توان از حق و حقوق کارگران صیانت خواهد کرد.

مدیرکل کار کردستان با اشاره به اینکه در استان کردستان بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه تولیدی وجود دارد، خاطرنشان کرد: در طول سال بیش از ۱۲۰۰۰ پرونده در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف برای احقاق حق کارگران بررسی می‌شود.

پیشکاری اضافه کرد: ۲۳ بازرس کار در طول سال بیش از ۱۹۰۰۰ بازرسی از واحدهای صنعتی، کارخانجات و ابنیه برای صیانت از کارگران و ایمنی و بهداشت محیط انجام می‌دهند تا کارگران که گنجینه و سرمایه‌های کشور هستند دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه ۲۲۹۵۲۳ نفر از مردم کردستان به‌صورت مستقیم بیمه خود را به سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌کنند، ادامه داد: با احتساب اینکه هر خانوار ۳ نفر باشند، نزدیک به ۷۰۰۰۰۰ نفر در استان کردستان مخاطب مستقیم وزارت کار در کردستان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه تحریم‌های گسترده مشکلاتی را در بخش اقتصادی برای جامعه ایجاد کرده است، تصریح کرد: جامعه کارگری با اقتدار در مقابل این تحریم‌ها ایستادگی کرده و این مشکلات با توان و تفکر کارگران کشور که ستون فقرات و مولدان اقتصادی در کشورند حل خواهد شد.

پیشکاری با بیان اینکه برای حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال‌های جدید با تمام توان از کارفرمایان حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد، گفت: دولت سیزدهم در بحث سیاست‌های تشویقی بازار کار از جمله طرح کارورزی، یارانه دستمزد و مشوق‌های بیمه‌ای و همچنین پرداخت تسهیلات کم بهره، مسیر مناسبی برای کارفرمایان و حمایت از کارگران و اشتغال آنان فراهم کرده است.

کد خبر 748108

دیگر خبرها

  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام