Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:07:41 GMT

صنعت فولاد، افتخار آذربایجان شرقی است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۲۰۸

صنعت فولاد، افتخار آذربایجان شرقی است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی صنعت فولاد را یکی ازافتخارات مهم استان عنوان کرد.

صابر پرنیان در دیدار با با انجمن فولاد استان، سرمایه گذاری در زیر ساخت‌های صنعت برق به منظور افزایش ظرفیت و تامین انرژی صنایع استان را امری ضروری دانست و اظهار کرد: صنایع فولادی استان در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته و باید با اقدامات حمایتی و به همت بخش خصوصی در جهت تحرک بخشی و ارتقاء هر چه بیشتر این صنعت تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تکمیل زنجیره‌ی تامین و ارزش در صنعت فولاد از مهمترین برنامه‌های صمت استان خواهد بود، ادامه داد: تمهیدات لازم در راستای آماده سازی بسترها فراهم شده و با فعال شدن معادن کوچک و استفاده از ظرفیت معادن استان‌های همجوار هم می توانیم بخشی از مواد اولیه مورد نیاز واحدهای فولادی را تامین کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر رفع موانع و چالش‌های پیش روی حوزه فولاد به‌عنوان صنعت مادر به‌ویژه در تامین و تثبیت برق و گاز تاکید کرد و گفت: در تعامل جدی با مقامات ملی و استانی مساله تامین برق مورد نیاز این صنعت پیگیری خواهد شد.

وی بر احصاء دقیق مسائل حوزه فولاد به منظور بررسی در نشست‌های مشترک آتی با مدیران وزارت صمت و مسئولین استانی و همچنین ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده در جهت توسعه‌ی هرچه بیشتر صنایع فولادی استان تاکید کرد.

گفتنی است؛ مسائل گمرکی و صادراتی، مواد اولیه، انرژی ( برق و گاز )، بورس کالا، سامانه بهین یاب از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، در ادامه این دیدار مدیران و اعضای انجمن فولاد استان ضمن تبریک انتصاب پرنیان به عنوان رئیس سازمان صمت استان، برای او در این مسئولیت آرزوی توفیق کرده و به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون رفع موانع تولید در صنایع فولاد پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت صمت فولاد آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی

فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی

دیگر خبرها

  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز