Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور تیم ملوان در یک دیدار خانگی میزبان ماشین سازی تبریز تیم انتهای جدولی بود و گرچه در این بازی به پیروزی رسید اما به دلیل دست کم گرفتن حریفش، با مشکل مواجه شد و تیم شهرداری آستارا نیز در یک بازی سخت خارج از خانه در دقیقه ۸۵ و از روی نقطه پنالتی یک گل دریافت کرد تا با شکست این بازی را به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

دست کم گرفتن حریف بلای جان خط دفاعی ملوان

تیم فوتبال ملوان که طی هفته‌های اخیر صدر جدول را در اختیار دارد، در هفته پانزدهم این مسابقات در یک بازی خانگی رو در روی تیم ماشین سازی تبریز قرار گرفت و در نهایت در یک دیدار پرگل، با نتیجه سه بر ۲ حریفش را شکست داد تا همچنان روند صدرنشینی خود را ادامه دهد.

با توجه به جایگاه ۲ تیم در جدول رده‌بندی، این بازی مصاف تیم صدرنشین با تیم قعرنشین بود و به طور طبیعی در این دیدارها انتظار می‌رود که تیم صدرنشین آنهم در یک دیدار خانگی، بتواند به راحتی تیم قعرنشین را شکست دهد.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با مشکل مواجه شد که به طور حتم تنها و مهمترین مشکل این تیم، دست کم گرفتن ماشین سازی تبریز بود چون ملوانان با غرور در این دیدار حضور یافتند و از پیش خود را برنده این دیدار می‌دانستند.

ملوانان در دیدارهای گذشته خود، انسجام مناسبی را بین خطوط مختلف ایجاد می‌کردند و در فاز دفاعی نیز به خوبی از دروازه خود محافظت کرده که ماحصل آن، دریافت تنها چهارگل در ۱۴ بازی بود و از سوی دیگر این تیم تاکنون شکستی را دریافت نکرده تا تنها تیم بدون شکست لیگ قلمداد شود.

این در حالی است که آن انسجام همیشگی بین خطوط مختلف ملوان در دیدار برابر ماشین سازی تبریز وجود نداشت و اکثر بازیکنان سعی در بازکردن دروازه تیم حریف خود داشتند و همچنین بازیکنان خط حمله و خط میانی نیز کمک چندانی به خط دفاعی تیمشان نکردند.

این امر باعث شد تا تیم ملوان در ضدحملات تیم حریف با دفاعی گسسته و متزلزل حضور یابد چون خطوط دیگر به کمک تیشمان نمی‌رفتند و از سوی دیگر، بازیکنان خط دفاعی نیز برای گلزنی جایگاه خود را ترک می‌کردند که این امر موجب شد تا ماشین سازی چند موقعیت مناسب گلزنی بدست بیاورد.

به همین دلیل ملوانان در این دیدار ۲ گل دریافت کردند و به طور حتم این امر به هیچ وجه زیبنده تیم صدرنشین نیست به خصوص اینکه تیم ملوان بهترین خط دفاعی لیگ را دراختیار دارد اما در یک بازی خانگی، از تیم انتهای جدولی ۲ گل دریافت کرد.

نارضایتی مربی از خط دفاعی ملوانان

گرچه ملوان در این بازی پیروز شد و سه امتیاز حساس دیدار خانگی را کسب کرد تا همچنان به روند صدرنشینی خود ادامه دهد، اما مربیان این تیم از نحوه عملکرد تیمشان راضی نبودند و از بهم ریختگی خط دفاعی خود گله‌مند بودند.

به هرحال بازی ملوانان مقابل ماشین سازی تبریز زنگ خطری برای این تیم بود تا آنان هیچ حریفی را دست کم نگیرند و گرچه تیم ملوان در این بازی پیروز شد اما خطر تساوی و یا حتی شکست، از بیخ گوش این تیم گذشت.

از سوی دیگر تیم قعرنشین ماشین سازی تبریز که چیزی برای از دست دادن ندارد، در این دیدار از ضدحملات خود به خوبی سود برد و ۲ بار دروازه تیم ملوان را باز کرد و علاوه بر آن، چند موقعیت خطرناک دیگر نیز ایجاد کرد تا این بازی درس عبرتی برای بازیکنان ملوان باشد.

شکست شهرداری آستارا در دقایق پایانی 

اما تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان در این رقابتها، در هفته پانزدهم این مسابقات در یک بازی سخت و خارج از خانه مقابل تیم مس کرمان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد که البته گل مس کرمان در دقیقه ۸۵ بازی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

شهرداری آستارا که هفته گذشته نخستین پیروزی خود را با سرمربی جدیدش (پایان رافت) کسب کرده بود، در این دیدار سخت نیز خوب ظاهر شد اما در دقایق پایانی، تیم مدعی و قدرتمند مس کرمان صاحب یک ضربه پنالتی شد که در نهایت نیز این ضربه به گل تبدیل شد تا یک شکست دیگر در کارنامه شهرداری آستارا ثبت شود.

این نماینده گیلان که در رقابتهای فصل جاری تاکنون نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و در نیمه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، در این دیدار نیز متحمل شکست شد تا پایان رافت مربی بومی این تیم در چهار دیداری که جانشین فرشاد پیوس شده ، در سه بازی طعم تلخ شکست را بچشد.

بسیاری از کارشناسان فوتبال یکی از دلایل عدم نتیجه گیری مناسب پایان رافت به همراه تیم شهرداری آستارا در چند دیدار اخیر را بازی‌های سخت این تیم با تیمهای قدرتمند و مدعی می دانند تا این نماینده گیلان بازیهای سختی را پشت سر بگذارد.

از سوی دیگر مس کرمان نشان داده که تیم قدرتمندی است و خود را برای صعود به لیگ برتر مهیا کرده و به طور حتم بازی با این تیم، آن هم در کرمان بسیار سخت و دشوار است اما شهرداری آستارا مقاومت خوبی را از خود نشان داد و گرچه متحمل شکست شد اما تیم مس را تحت فشار گذاشت و فقط در دقایق پایانی یک گل دریافت کرد.

به هرحال کادرفنی جدید تیم شهرداری آستارا از تیمش طی یک ماه اخیر شناخت خوبی پیدا کرده و انتظار می‌رود که این تیم در بازی های آتی خود نتایج بهتری را کسب و از نیمه دوم جدول جدا  شده و به جمع تیمهای نیمه اول جدول و حتی به تیمهای مدعی بپیوندد.

هم‌اینک بازیکنان شهرداری آستارا در چند بازی اخیر خود دوندگی و جنگندگی بیشتری را از خود به نمایش گذاشته و این ضعف را تا حدی پوشش دادند اما این تیم برای موفقیت نیازمند تلاش و کوشش بیشتری است.

تا پایان هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۳۳ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند و شهرداری بندرآستارا نیز با کسب ۱۷ امتیاز، در مکان یازدهم جدول قرار دارد.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان ماشین سازی تبریز شهرداری آستارا گل دریافت سوی دیگر یک بازی تیم ملوان مس کرمان خط دفاعی دست کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ساسان انصاری در دقیقه ۱۱ تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند؛ در دقیقه ۶۰ امین کاظمیان گلزنی کرد و موجب کامبک آلومینیوم شد.

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد کد خبر 749864

دیگر خبرها

  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم