Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن طباطبایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری مراسم تقدیر از مربیان سازنده، اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات انتخابی، مربیانی که ورزشکاران آنها در کاتا و کومیته روی سکو رفتند را دعوت کرده و روز گذشته (یکشنبه) مورد تجلیل قرار دادیم.

وی افزود: افراد و مربیانی قهرمان پرور سالیان اخیر، پیشکسوتان، روسای سبک‌ها و هیات‌های استانی که مربیان سازنده در سیستم آنان فعالیت می‌کنند هم مورد قدردانی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی ادامه داد: برای اولین بار بود چنین مراسمی برگزار شد و به طور طبیعی کمبودهایی وجود داشت اما مهم این است که مربیان سازنده کشور دیده شوند.

وی در پاسخ به این سوال که از عملکرد کاراته ایران در سال اخیر رضایت دارد؟ اظهار داشت: کاراته ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد که با جمعیت و جامعه بزرگی فعالیت می‌کند. به لحاظ فنی یکی از بزرگترین پتانسیل‌های دنیایی کاراته جهان هستیم و امسال توانستیم در المپیک به طلا برسیم و در مسابقات آسیایی نیز قهرمان شدیم.

رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: مهمترین مساله برای ما اعزام تیم‌های پایه به قهرمانی آسیا بود که با وجود تمام مشکلات مالی با حمایت جامعه بزرگ کاراته، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت گرفت. امیدوارم تا زمان کوتاه تا پایان سال نیز برنامه‌های فدراسیون از جمله برگزاری انتخابی‌های تیم‌های ملی به خوبی انجام شود.

طباطبایی در خصوص برگزاری دور برگشت و مرحله نهایی سوپر لیگ کاراته پس از تعویق طولانی، توضیح داد: برگزاری سوپر لیگ مردان و برنامه‌های تیم ملی به دلیل محدودیت‌های کرونایی چندین بار به تعویق افتاد.

وی افزود: امروز و فردا (سه‌شنبه) لیگ برگزار و به اتمام می‌رسد و از حالا همکاران ما در سازمان لیگ باید برنامه‌ریزی های خود را برای فصل آینده مسابقات انجام دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کاراته کمیته ملی المپیک سیدحسن طباطبایی فدراسیون کاراته کمیته ملی المپیک مربیان سازنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد