Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: در پویش همگانی زنان برای زنان، اهدای خون نیز یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌های عام المنفعه خواهد بود که قصد داریم این برنامه استمرار یابد. خبرگزاری میزان- انسیه خزعلی امروز در نشستی که در اداره کل انتقال خون استان تهران به منظور حمایت از فرهنگسازی برای اهدای خون بانوان برگزار شد، افزود: در پویش همگانی زنان برای زنان که در هفته زن با همکاری مشاوران زن در سراسر کشور اجرا می‌شود، اهدای خون بانوان نیز یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌های عام المنفعه بانوان خواهد بود و قصد داریم این برنامه استمرار یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امور زنان رئیس جمهور در این جلسه با تاکید بر استمرار حرکات فرهنگی و مشارکت طلبانه بانوان برای اهدای خون، از حمایت همه جانبه این معاونت در زمینه ترویج اهدای خون توسط بانوان خبر داد.

 

بیشتر بخوانید:  معاون امور زنان رئیس جمهور: امام راحل زمینه بروز توانمندی همه زنان را فراهم کرد   انتهای پیام/  برچسب ها: معاون امور زان رئیس جمهور انسیه خزعلی انتقال خون مشاوران زنان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انسیه خزعلی انتقال خون مشاوران زنان معاون امور رئیس جمهور اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی

توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان