Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسابقات که به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن بین بانوان علاقه مند به رشته تیراندازی روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم بهمن در سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار شد.
در این مسابقات منصوره ناهیدی، مریم صفدری و پریوش باقری به ترتیب رتبه اول اول تا سوم این مسابقات را کسب کرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین داوران به منظور قدردانی از استعدادهای ورزشی جزیره از نفرات چهارم تا دوازدهم این مسابقات نیز تجلیل کردند که این بانوان شامل مهتاب عبدی نیا، طنین کمالی، زهرا امیدواری، اوا همتی، فاطمه حسینی،  راحله نوزادان ، زهرا کریمی،  غریب حمزه و 
اعظم اسماعیلی هستند.
هیات تیر اندازی جزیره کیش به منظور کشف استعدادهای درخشان از بین ۱۱۰ شرکت کننده این مسابقات ۲ نوجوان شامل باران شفا بخش و آریانا اوجی را به عنوان ورزشکاران آینده دار انتخاب و آنان را به تیم های هیات جهت آغاز تمرینات حرفه ای دعوت کرد.
کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.
هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها کیش جزیره کیش هرمزگان فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش هرمزگان کیش جزیره کیش هرمزگان فدراسیون تیراندازی جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد