Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان تأکید کرد، شاگردانش برای رسیدن به فینال پیکارهای آسیایی خواهند جنگید.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون هندبال، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی مقابل کویت و قطعی شدن کسب جواز حضور در مسابقات جهانی و راهیابی به جمع چهار تیم برتر بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا اظهار داشت:

واقعاً مسابقه امروز سخت و مانند یک فینال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

به تیم کویت تبریک می‌گویم که تا ثانیه‌های آخر جنگید تا جایی که نتیجه‌ بازی در ثانیه‌های آخر مشخص شد. ما در نهایت با اختلاف یک شوت و یک گل بردیم و همین شوت بود که سرنوشت بازی را مشخص کرد.

سرمربی تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد:

بازی بعدی ما مقابل بحرین است. هدف اول ما جهانی شدن بود، اما ما اینجا هستیم تا برای رسیدن به فینال بجنگیم و کارمان امروز تمام نشده ‌است.

فرناندز خاطرنشان کرد:

به نظر من این مسابقات نمونه‌ای از رقابت‌های جام جهانی بود‌‌ و آسیا نشان داد که لیاقت داشتن پنج سهمیه را دارد. ما نیز در جام جهانی نشان خواهیم داد که یک تیم صرفاً آسیایی نیستیم، بلکه یک تیم در سطح جهانی هستیم.

تیم ملی هندبال ایران با پیروزی ۲۷ بر ۲۶ مقابل کویت علاوه بر کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان به جمع چهار تیم برتر بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز راه یافت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه ۸ با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه ۱۰ گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی ۲ بر یک راهی رختکن شوند.

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه ۲۶ برای قهرمان ۱۲ دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه ۲۴ باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه ۳۶ برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه ۳۷ نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی کشورمان همانند ۱۶ دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

تیم ملی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از ۱۷:۳۰ امروز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه