Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه در کشور باید از صنعت قطعه سازی حمایت کنیم، بیان داشت:  در برخی تصاویر دیده شده که پارکینگ خودروسازان مملو از خودرو است و بسیاری به نمایندگان مجلس بابت این دپو شکایت می کنند مبنی بر اینکه خودروسازان این خودروها احتکار کرده اند اما باید گفت گاهی این خودروهای مانده در پارکینگ، نیاز به یک قطعه خاص دارند و اگر قطعات آنها کامل شود به دست مشتری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاشایی بهرام  با بیان اینکه بخش قطعه سازی در کشور نادیده گرفته شده است و بیشتر 2 شرکت بزرگ،  تامین قطعه می کنند، گفت: یکی از قطعه سازان توانمند در کشور، شرکت صنایع تولیدی کروز است که زنجیره کاملی از قطعات را تامین می کند و در آینده از این نیز بهتر خواهد شد؛ چون افرادی این شرکت را مدیریت می کنند که با جان و دل کار و از این صنعت حمایت کرده اند.

منتخب مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد موفق مدیران شرکت کروز، گفت: اصولا می گویند کوه های بزرگ را کسانی جا به جا می کنند که اولین سنگ ریزه ها را بر میدارند؛ مدیران شرکت کروز کسانی بودند که اولین سنگ ریزه ها را برداشتند و اکنون قطعه سازی کشور را به این جایگاه بالا رسانده اند.

وی تمام حواشی های صنعت قطعه سازی را قابل حل دانست و خاطرنشان کرد: درست است حواشی هایی وجود دارد اما تمام آنها قابل حل شدن است و اصل موضوع نباید زیر سوال رود. ایران اگر به صنعت خودروسازی افتخار می کند به واسطه همین افرادی است که در صنعت خودرو و قطعه سازانی مانند کروز فعالیت دارند.

به گفته عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی با این همه تحریمی که در کشور وجود دارد، تاوان بسیاری از سیاست هایمان را بخش صنعت می دهد اما همچنان با افتخار در چرخه تولید فعال است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۴) تحریم کمیسیون صنایع مجلس کروز صنعت قطعه سازی شرکت کروز قطعه سازی کروز معصومه پاشایی بهرام بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط خواستار حمایت دولت از بخش‌های خصوصی اشتغالزا مانند کروز هستیم به عنوان یک ایرانی به خودم می‌بالم که در قطعه سازی پیشرفت کرده‌ایم مرکز تحقیقات کروز یکی از نقاط قوت این مجموعه است رویکرد تخصصی کمیسیون صنایع برای رفع موانع تولید شادابی، پشتکار و روحیه جهادی در پرسنل کروز دیده می‌شود سهم چشمگیر کروز در اشتغال و تولید/ گام‌هاى موثر شرکت در راستاى توسعه کارآفرینى ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها با وجود تحریم ها، شرکت کروز توانسته صنعت قطعه سازی را سرپا نگه دارد هر چند وقت باید رایانه خود را یکپارچه سازی (Defrag) کنید؟ آمارهای عجیب از بانوان معتاد در کشور آغاز جلسه علنی مجلس پای AFC به تست‌های جنجالی کرونا در ایران باز شد! پیک جدید کرونا در راه است تردد روان در محور‌های مواصلاتی شمال کشور فشار مجلس برای نظارت بر تخصیص ارز مسافرتی بیشترین وام به کدام استان ها رسید؟ سیاست پولی موثر افزایش ۷ درصدی اهدای خون در کشور سال آینده قانون بانک مرکزی اصلاح می شود شناسایی ریسک ها و فرصت ها در بازار سهام نوبت به اخذ مالیات از صادرات رسید؟ قیمت یخچال (ساید بای‌ ساید / جدول) پیشنهاد بازگشت کوپن به عنوان جایگزین ارز ترجیحی مغازه داران کارت واکسیناسیون خود را در سامانه ثبت کنند مراقب قالیشویی های غیرمجاز باشید بساط قاچاق را جمع کنید قیمت پراید امروز (جدول) اثر کافئین بر عملکرد ورزشکاران مانور چین، تهدید تایوان طالبان در نروژ به دنبال چیست؟ سایه سنگین شایعات بر بازار موبایل خواب نهنگ‌ ها در بازار رمزارز صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۰۵) ساخت یک خانه مسکونی بوسیله پرینتر سه بعدی + فیلم غذای تند از مشکلات قلبی و سرطان پیشگیری می کند به روزرسانی واتساپ با یک ویژگی جدید نشست بایدن و شرکای اروپایی درباره اوکراین سریع ترین ابررایانه جهان ساخته شد! ارمنستان خواستار عادی سازی روابط با ترکیه شد هیچ مورد بومی مالاریا در ایران ثبت نشده است منفعت طلبی دونالد ترامپ از زبان برادرزاده اش میوه های زمستانی که معدن مواد مغذی هستند! توضیحات امیرعبداللهیان درباره حواشی سفر رییسی به روسیه عوارض عمل های زیبایی را دست کم نگیرید اندمیک برای کرونا به چه معناست؟ تیم مذاکره کننده آمریکا در وین تغییر کرد دختران ایران می توانند به مرحله حذفی صعود کنند آماده ایم با ایران به صورت مستقیم دیدار کنیم چطور لوگوی اپل در آیفون را به دکمه تبدیل کنیم؟ حذف وام ازدواج از ردیف بودجه مغایر با قانون است نقش انگل‌ ها در بروز عفونت آپاندیس تست کرونای احسان حاج‌صفی‌ هم مثبت شد دیدار معاون سیاسی وزیر خارجه هلند با باقری در وین کدام روغن ها برای سلامتی مفید هستند؟ گل‌ محمدی هم از پرسپولیس می‌ رود سربازی که ۳۰سال پس از جنگ در پست‌ خود نگهبانی می‌ داد! + تصاویر آیا مصرف همزمان چند نوع غذا مضر است؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تحریم کمیسیون صنایع مجلس کروز صنعت قطعه سازی شرکت کروز قطعه سازی کروز معصومه پاشایی بهرام صنعت قطعه سازی کمیسیون صنایع شرکت کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید

حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به جامعه مرغداران نموده است، به‌گونه‌ای که عمده انبارهای مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

او با تاکید بر اینکه با همه ظرفیت‌مان متعهد به خرید مرغ هستیم، افزود: با شیب ۲۷ درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن مرغ رسیده است. البته خرید مرغ از اسفندماه آغاز گردیده بود و در ماه مبارک حدود ۱۷ هزارتن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

 مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیرکشتاری اتفاق افتاده چنانکه تا ۵۹ روزگی مرغ را نگه می‌دارند. پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور می‌باشد.

او در ادامه افزود: شرکت پشتیبانی امور دام کشور امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف کرده و با افتخار تکمیل، کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه درگردش مکفی و بیمه قیمت محصولات‌اش دارد و برای این منظور حتما باید کریدورهای صادراتی فعال شود.

 شیرزاد با بیان اینکه صادرکنندگان عدد وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم و نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام افزود: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک  تولیدنمایی هستیم.

شیرزاد گفت: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳