Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - احمد وحیدی این گفته را در جریان گزارش کار وزارت کشور ارائه کرد و گفت: دفاتر امور بانوان در سراسر کشور، کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی زنان در استانداری‌ها برای هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی مسئول در حوزه زنان با تأکید بر زنان سرپرست خانوار تشکیل شده است.

در نشست امروز مجلس، سیاستگذاری هم‌افزایی، پشتیبانی، حمایت مالی و حمایت از طرح‌های محرومیت‌زدایی، بهبود کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیررسمی از برنامه‌های دیگر وزارت کشور در حوزه زنان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وزیر کشور، حمایت از زنان دارای همسر زندانی، طرح کودکان کار زنان سرپرست خانوار و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در چند استان در دست اقدام است. همچنین رفع مشکلات مادی و معنوی خانواده‌های زندانی ۲۰ هزار نفر از زندانیان به طور سالانه و با کمک سازمان زندان‌های کل کشور از طرح‌های وزارت کشور است.

انتهای پبام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم صحن علنی وزارت کشور زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ادعای حمایت دولت از یک لیست سیاسی در انتخابات بداخلاقی است

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی در فضای مجازی نوشت: ادعای حمایت دولت یا مسئولان اجرایی انتخابات از یک لیست سیاسی در مرحله دوم انتخابات مجلس شایعه‌ای برخاسته از بداخلاقی و بی‌تقوایی یا بی‌اطلاعی محض است.

وی اظهار داشت: برای وزارت کشور و دولت، دغدغه‌ای غیر از برگزاری انتخاباتی شکوهمند در کمال امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ادعای حمایت دولت از یک لیست سیاسی در انتخابات بداخلاقی است
  • صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد
  • وزیر ارتباطات رئیسی قرار است اینترنت را به «سرعت نور» برساند!
  • غرب می‌خواهد هویت زنانه را از بین ببرد
  • اتفاقی که فقط در ایران نگرانی دارد؛ دلواپسان به دنبال وضع دوباره ممنوعیت؟
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • زنان می توانند گواهینامه موتورسیکلت بگیرند؟ | توضیحات وزیر کشور
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم