Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه رادیویی «گفتگوی فرهنگی» در گفتگوی تلفنی با آزاده نظربلند معاون اطلاع رسانی و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از آنتن رادیو گفتگو پخش شد.

نظربلند در این‌برنامه به روند مطلوب دومین نمایشگاه مجازی کتاب اشاره کرد و گفت: امسال روند خرید بدون دردسر و راحت در حال انجام است و تا امروز اختلالی پیش نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۹۱ هزار و ۱۸۰ کتاب روی سامانه فروش است و حدود ۱۲۳ میلیارد ریال کتاب فروخته شده است و امید می‌رود که افراد در همه جای ایران بتوانند به سایت دسترسی داشته باشند. افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند، می‌توانند با شماره گیری ۹۱۰۰۹۸۹۸ به همراه کد ۰۲۱ از طریق همیاران خرید، نیازهای خود را اعلام و کتاب را خریداری نمایند. همیاران آموزش‌های لازم را برای راهنمایی دیده‌اند و تمام مراحل خرید را برای متقاضیان کتاب انجام می‌دهند.

وی از بالا رفتن مهارت افراد در خرید مجازی با توجه به شرایط کرونا یاد کرد و افزود: تدبیری که امسال اندیشیده شده این است که اگر مراجعه کنندگان مایل باشند می‌توانند به صورت حضوری اقدام به خرید کتاب کنند. پس از اتمام نمایشگاه دور اول، مشکلات را احصاء و زیرساخت‌ها را فراهم کردیم. امکانات نمایشگاه مجازی آنقدر بالاست که حتی با وجود نمایشگاه فیزیکی می‌تواند ادامه دار باشد.

معاون اطلاع رسانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب در ادامه گفت: خریداران کتاب و ناشران می‌توانند با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸ از ساعات ۹ صبح تا ۸ شب تماس گرفته و سفارشات خود را پیگیری نمایند. تمامی مشکلاتی که خریداران در هنگام خرید کتاب با آن مواجه‌اند نیز از طریق تماس با این شماره پاسخ داده خواهد شد. این آمادگی وجود دارد که پس از اتمام نمایشگاه با حضور کارشناسان، نشست فنی داشته باشیم تا مسائل و مشکلات پاسخ داده شود.

نظربلند قطعی و کندی پایگاه اینترنتی نمایشگاه را بزرگترین مشکل سال گذشته دانست و گفت: امسال برای رفع این مشکل، زیرساخت را تغییر دادیم و همچنین برخی تغییرات را جهت بهبود عملکرد سامانه در نظر گرفتیم.

وی همچنین از مشکل جستجوی کتاب در سال گذشته یاد کرد و افزود: دسته بندی موضوعی کتاب از جمله بخش‌های افزوده شده در سایت امسال است و افراد می‌توانند از طریق موضوعات به انتخاب کتاب بپردازند. همچنین افزودن لیست ناشران به صورت الفبایی نیز از دیگر امکانات امسال است و جستجوی پیشرفته نیز برای سایت طراحی شد.

معاون پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در مورد فهرست علاقمندی‌ها گفت: افراد می‌توانند با ورود به پروفایل کاربری، کتاب را به مجموعه علاقمندی‌ها اضافه کنند و در انتها و هنگام تصمیم گیری برای خرید بین چند کتاب مورد علاقه خود، کتاب مورد نظرشان را تهیه نمایند.

نظربلند همچنین از استقبال مردم از طرح انتخاب کتاب پیش از شروع نمایشگاه سخن گفت و ادامه داد: آمارها و اطلاعات پس از نمایشگاه منتشر می‌شوند.

کد خبر 5408431 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو گفتگو دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نمایشگاه مجازی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران معرفی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران نقد کتاب ترجمه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران کتاب و کتابخوانی روز زن تازه های نشر انقلاب اسلامی ایران کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتشارات سروش دومین نمایشگاه مجازی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

کد خبر 6089552

دیگر خبرها

  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات