Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@01:12:09 GMT

قیمت سهام عدالت امروز ۵ بهمن ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۴۹۷۸

قیمت سهام عدالت امروز ۵ بهمن ۱۴۰۰

قیمت سهام عدالت امروز ۵ بهمن ۱۴۰۰ پس از پایان زمان معاملات بازار سرمایه مشخص شد.

به گزارش مشرق، قیمت سهام عدالت در پایان معاملات امروز بورس ۵ بهمن ۱۴۰۰ با کاهش نسبت به روز گذشته همراه بود که بر اساس آن ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیونی به شرحی که در ادامه می‌آید تغییر یافت.

ارزش روز سهام عدالت ۵بهمن ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت با افت بیش از ۱۰ درصدی در هفته های اخیر روبه رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۱میلیون و ۴۶۷ هزار تومان رسید. ارزش سهام عدالت نسبت به اول مرداد سال گذشته به ترتیب با کاهش قیمت ۷ میلیون و ۹۴۰ هزار تومانی، ۹ میلیون و ۵۵۲ هزار تومانی، ۱۰ میلیون و ۳۲۸ هزار تومانی و ۱۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومانی روبرو شده است. جزئیات روند کاهشی ارزش سهام عدالت به شرح زیر است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۹درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۰۸هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۸۵هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۳۷۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۴۵هزار تومان رسیده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سهام عدالت ارزش سهام عدالت بورس بازار بورس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ارزش سهام عدالت هزار تومانی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود

قرارداد امضا و مراحل تشریفات واگذاری سهام سرخابی‌ها امروز انجام و طی آن ۱۰ درصد ارزش سهام پرسپولیس شامل ۳۲۰ میلیارد تومان و ۱۰ درصد استقلال شامل ۲۸۰ میلیارد تومان به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز گذشته(دوشنبه) به قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس سه هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

در این راستا امروز باید قرارداد امضا و مراحل تشریفات طی شود و بر این اساس، 10 درصد ارزش سهام حدود 320 میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس و 280 میلیارد تومان برای باشگاه استقلال به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز شود.

همچنین با توجه به اینکه 10 درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و 90 درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، بخش نقدی قطعی شده و بخش اقساطی بر اساس بازه‌های 6 ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی